Layton Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 (redigerat) Är du konfirmerad? Om du heter Kristus och skriver "treffa" istället för träffa så kanske du fortfarande kan göra det :) Jag har fått massa nya kompisar från min konfirmation, så det är ett stort tips! Annars kan du ju åka på vanligt läger/kollo i sommar. Redigerat 14 April 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Är du konfirmerad? Om du heter Kristus och skriver "treffa" istället för träffa så kanske du fortfarande kan göra det :)Jag har fått massa nya kompisar från min konfirmation, så det är ett stort tips! Annars kan du ju åka på vanligt läger/kollo i sommar.Jag är 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 LOLOLOLOLOL! :lol: Jag garvade lite över det ovan. Jag tycker du som 21:åring ska träffa en tjej. Det blir väl en vän, nästan, men mycket starkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 LOLOLOLOLOL! :lol: Jag garvade lite över det ovan. Jag tycker du som 21:åring ska träffa en tjej. Det blir väl en vän, nästan, men mycket starkare?Hur ska han kunna träffa en tjej om han inte ens kan skaffa kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Hur ska han kunna träffa en tjej om han inte ens kan skaffa kompisar?+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 4 April 2013 Rapport Dela Skrivet 4 April 2013 Skaffa ett jobb och bli vän med folk där. Facebook funkar också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) Skaffa ett jobb och bli vän med folk där. Facebook funkar också bra.Fungerar med alla sorters spel online med. Facebook är ju ett sätt. Det går att hitta vänner överallt. Jag har minst hittat 20 vänner online. Tillockmed på chatroulette. Vet med att Kristus trollar en aning med denna tråd. Redigerat 5 April 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Äsch, sörj ej, gosse min! Vi forumiter är dina vänner in i det sista! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Hej Kristus jag har ett tips till dig, här kommer det xdxDXDxD: joina Imba det finns jättemånga snälla användare där som kan bli dina vänner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) Hej Kristus jag har ett tips till dig, här kommer det xdxDXDxD: joina Imba det finns jättemånga snälla användare där som kan bli dina vänner Varför just imba ? Redigerat 5 April 2013 av TetrisMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Börja spela MMORPG spel då då får man väldigt många vänner och alla är trevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Varför just imba ? Gissa fem gånger! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.