Hoppa till innehåll

Inga Vänner


Rekommendera inlägg

  • 4 månader senare...

Hej Du!

 

Läste ditt inlägg och det första som kom upp i mina tankar var: "Det är modigt av honom att erkänna det så öppet".

Vissa människor kan bli väldigt tillbakadragna och tycka att det känns pinsamt att berätta, av någon anledning.

 

Innan hade jag väldigt få kompisar, och jag visste inte heller hur jag skulle få fler.
Då gick jag på högstadiet och gymnasiet, men när det började närma sig slutet, då förändrades mitt liv lite grand.

 

Alltså, mitt tips till dig är att våga! Våga göra udda saker och våga visa upp sig.

Var aldrig rädd för att göra bort dig, alla gör det någon gång i sitt liv.

Dessutom, alla är vi människor och precis likdana. Det finns varken rätt eller fel.

 

Tänkt dig en liten grupp med människor i din ålder står och pratar, och du vill vara med...

Vad hade du Velat göra då som du kanske inte riktigt vågar egentligen?

Man kan ställa sig i närheten av gruppen eller gå förbi och hälsa..

Om du är rökare... Fråga om någon har en cigg du kan köpa? - Sedan stå kvar och snacka, då har du redan börjat!

 

Förstår du hur jag tänker?

 

 

MVH

LH


 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Undrar mest hur du får din skolgång tillfredsställd, vi har ju trots allt skolplikt i Sverige, Hemskola?

Och måste också undra hur du i ena tråden haft flickvän som du ej får träffa som du enligt tråden träffat i skolan och i denna helt plötsligt inte går i skolan och dessutom har agorafobi, Hur kan du med den diagnosen gå hem till flickvännen Britt? De flesta agorafobiker lämnar aldrig sitt eget hem utan år av terapi, Dessutom undrar jag vilken läkare som ställt den diagnosen i o m att du enligt egen utsago är endast 13 och det är en högst ovanlig åkomma och särskilt i den åldern, bara utredningen tar flera år. Börjar lukta mytoman om denna tråd och det är en åkomma som verkligen ger social isolering i o m att ingen vill umgås med en person som ständigt ljuger.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar mest hur du får din skolgång tillfredsställd, vi har ju trots allt skolplikt i Sverige, Hemskola?

Och måste också undra hur du i ena tråden haft flickvän som du ej får träffa som du enligt tråden träffat i skolan och i denna helt plötsligt inte går i skolan och dessutom har agorafobi, Hur kan du med den diagnosen gå hem till flickvännen Britt? De flesta agorafobiker lämnar aldrig sitt eget hem utan år av terapi, Dessutom undrar jag vilken läkare som ställt den diagnosen i o m att du enligt egen utsago är endast 13 och det är en högst ovanlig åkomma och särskilt i den åldern, bara utredningen tar flera år. Börjar lukta mytoman om denna tråd och det är en åkomma som verkligen ger social isolering i o m att ingen vill umgås med en person som ständigt ljuger.

 

Lugna ner dig, vad skriker du för? Luta dig tillbaka, detta har gjorts tidigare. Om du bara kunde låta det vara.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...