da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hur skall man gå för att rädda alla arbetarna?? Kämpat med detta i dagar nu:S Kommer man fram till kistan om man inte har den där grejen man får av fågelskrämman??? Behöver hjälp med detta genast! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Man behöver inte Scarecrow´s song. Du ska låta vakterna fånga dig då kommer du ner i en grop skjut med longshot på träsaken i fönstret så kommwe du ut hoppa nu ner på andra sidan vakterna(på marken) gå in genom en gång där så kommer du in. Gå nu längs vägen utan att bli sed så kommer du till en fängelsecell prata med gubben där inne så kommer en Gerudo ner och du ska fightas(är nästan som Dark Link). När du dödat henne får du en nyckel och du ska öppna cellen gå nu vidare tils du rädat alla arbetare på taket ser du en kista i den finns det en hjärtbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 mmmm men jag har räddat alla utan en arbetare å han hittar jag inte:/ Kommer inte upp till kistan för kan inte hoppa så långt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tror du ska klättra på några ställen många har haft problem med det men jag visste inte vad jag själv gjorde jag bara satte fart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har klättrat upp så jag kommer upp på själva taket men sedan kommer jag inte över till kistsidan:/ Men att hitta alla arbetarna är det stora problemet just nu.....vill hitta den siste:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Till kistan tror jag du behöver Hoover boots som du får i Shadow temple vill du ha en guide så har jag det (till Shadow temple). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 mmmmm I see, nä jag har redan dom:D thänx:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ÅÅÅÅÅ jag hittar inte den sista arbetaren:/ Måste man klara detta??? Vart är öknen ngn stans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ÅÅÅÅÅ jag hittar inte den sista arbetaren:/ Måste man klara detta??? Vart är öknen ngn stans?? Du måste hitta arbetarna för att komma till öknen jag ska försöka göra en egen guide till Gerudo Fortress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 gamefaqs..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 åååkej..å hur tar man sig till gamefaqs?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hoppa runt i Fortress, sedan så hittar du en gång med två vägar, där det går en gerudo mellan, oskadliggör henne med en pil, gå sedan till vänster och snacka med gubben i cellen... Jag tror det är denne du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg