da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 det är den jag menar...tack:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 mmmm men jag har räddat alla utan en arbetare å han hittar jag inte:/ Kommer inte upp till kistan för kan inte hoppa så långt... du ska använda longshot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 att hitta den sista gubben är svårt.jag vet hur du känner dig. men som han sa...hoppa runt här och där så hittar du vell honom tillsist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 När man har kommit upp på taket och kommer ut genom dörren så är det en vakt runt hörnet till vänster. Det man ska göra där är att hoppa ner på avsatsen nedanför till höger om dörren och gå in genom dörren rakt fram, då ska man hitta den femte fången. Jag höll på och letade som en galning där jag med och trodde att jag skulle ta mig ännu högre upp, men det är alltså neråt man ska leta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jah hittade inte den som va nedanför kistan i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 När man har kommit upp på taket och kommer ut genom dörren så är det en vakt runt hörnet till vänster. Det man ska göra där är att hoppa ner på avsatsen nedanför till höger om dörren och gå in genom dörren rakt fram, då ska man hitta den femte fången. Jag höll på och letade som en galning där jag med och trodde att jag skulle ta mig ännu högre upp, men det är alltså neråt man ska leta. det finns bara 4 st..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (0014 @ 22/05-2004 22:56:22) När man har kommit upp på taket och kommer ut genom dörren så är det en vakt runt hörnet till vänster. Det man ska göra där är att hoppa ner på avsatsen nedanför till höger om dörren och gå in genom dörren rakt fram, då ska man hitta den femte fången. Jag höll på och letade som en galning där jag med och trodde att jag skulle ta mig ännu högre upp, men det är alltså neråt man ska leta. det finns bara 4 st..! Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (Master_Link @ 23/05-2004 09:44:34) (0014 @ 22/05-2004 22:56:22) När man har kommit upp på taket och kommer ut genom dörren så är det en vakt runt hörnet till vänster. Det man ska göra där är att hoppa ner på avsatsen nedanför till höger om dörren och gå in genom dörren rakt fram, då ska man hitta den femte fången. Jag höll på och letade som en galning där jag med och trodde att jag skulle ta mig ännu högre upp, men det är alltså neråt man ska leta. det finns bara 4 st..! Japp! undrar vad han/hon fick 5 st ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg