OxO Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Hejsan allihopa, nu har jag en sak som jag gärna vill ha hjälp med så snabbt som möjligt. Frågan är: Hur återställer man en alienware m14x windows7 till fabriks inställningarna igen. Har testat med att trycka F8 vid start. Men det står inget om Factory Image Restore eller Dell Factory Image Restore. Hur ska jag göra??? Extra: Har fått med 4 skivor: Alienware Microsoft 7 Home Premium SP1 64 bit, roxi creator starter, Alienware m14x resource DVD, och Dell Resource Media Webcam Central. Varför vill jag återställa den? För den är helt konstig. Laggar på alla spel jag har. [Aldrig hänt förut] Kan inte installera något. Tror jag har fått virus för när jag skulle starta om datorn så var nästan alla mina spel borta och massa mappar, m.m. Som sagt. Tack för bra och seriösa svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Den där första skivan borde det bara vara att boota ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 8 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Den där första skivan borde det bara vara att boota ifrån.Och hur använder jag den då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Och hur använder jag den då? :PGuide: Ren installation av Windows 7 (starta datorn från DVD-skivan) Googla nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 8 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Guide: Ren installation av Windows 7 (starta datorn från DVD-skivan) Googla nästa gång.Hoppas du kan svara på detta, Steg 27: Ange din produktnyckel för Windows 7, var finns produkt nycklen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Hoppas du kan svara på detta, Steg 27: Ange din produktnyckel för Windows 7, var finns produkt nycklen? :SHar då ingen aning vart den kan finnas på din dator, men brukar kunna vara på undersidan av datorn, eller bara nånstans på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 8 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 (redigerat) Har då ingen aning vart den kan finnas på din dator, men brukar kunna vara på undersidan av datorn, eller bara nånstans på datorn.Hittade den nu. Men om jag gör det kommer den att funka? Står såhär: Windows Home Prem OA Product key: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXXFast med olika siffror och bokstäver, sen nedanför det är det sträck! Redigerat 8 April 2012 av OxO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 April 2012 Rapport Dela Skrivet 8 April 2012 Ja, kör på det. Det är din nyckel som ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Man skiter i att slösa pengar på en Alienware, that's what. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Man skiter i att slösa pengar på en Alienware, that's what.Jag förstår inte vad det har man tråden att göra. Gör som WASD har sagt! Ja JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 10 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Behöver jag ha i skivan för att starta datorn då? Eller är det som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 När den är återställd så funkar den som vanligt utan skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.