Hoppa till innehåll

Hur Återställer Man En Alienware M14x Windows7?


OxO
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan allihopa, nu har jag en sak som jag gärna vill ha hjälp med så snabbt som möjligt. Frågan är: Hur återställer man en alienware m14x windows7 till fabriks inställningarna igen. Har testat med att trycka F8 vid start. Men det står inget om Factory Image Restore eller Dell Factory Image Restore. Hur ska jag göra???

 

 

Extra: Har fått med 4 skivor: Alienware Microsoft 7 Home Premium SP1 64 bit, roxi creator starter, Alienware m14x resource DVD, och Dell Resource Media Webcam Central.

 

Varför vill jag återställa den? För den är helt konstig. Laggar på alla spel jag har. [Aldrig hänt förut] Kan inte installera något. Tror jag har fått virus för när jag skulle starta om datorn så var nästan alla mina spel borta och massa mappar, m.m.

 

 

Som sagt. Tack för bra och seriösa svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Hoppas du kan svara på detta, Steg 27: Ange din produktnyckel för Windows 7, var finns produkt nycklen? :S

Har då ingen aning vart den kan finnas på din dator, men brukar kunna vara på undersidan av datorn, eller bara nånstans på datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har då ingen aning vart den kan finnas på din dator, men brukar kunna vara på undersidan av datorn, eller bara nånstans på datorn.

Hittade den nu. Men om jag gör det kommer den att funka? Står såhär: Windows Home Prem OA

Product key: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXX

Fast med olika siffror och bokstäver, sen nedanför det är det sträck!

Redigerat av OxO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...