Muggebigge Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Hej! Jag fick ett spel i julklapp som jag redan hade och då sa min mor att vi ska fixa det någon gång med ett annat spel. Och nu har jag hittat spelet Xenoblade Chronicles. Det verkar vara min typ av spel och det har fått mycket bra kritik. Om någon har det. Är det bra? Jag har sett att det kostar 399:- på Game.se Ska jag köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Finns nog bättre spel ? Tycker det påminner om Final Fantasy lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Om du tycker om RPG-spel är det ett bra spel att köpa. Är inte likt final fantasy. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Det är helt klart ett måste om du har ett Wii och/eller gillar RPG spel. Det är helt klart ett av de bästa Wii spelen någonsin! PS: Håller inte alls med Nimrood det är inte alls som final fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Kolla igenom lite youtube-klipp från spelet för att se om det e nåt för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 12 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2012 Är så dålig på rpg-spel, så jag håller på att följa en walkthrough på youtube istället för att spela igenom det själv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.