Hoppa till innehåll

Qlose.se - Ett Svenskt Alternativ Av Digg. Vad Tycker Ni?


sebbe888
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej,

 

Jag håller på med ett litet projekt som börjar arta sig. Namnet är Qlose.se och fungerar väldigt likt de amerikanska sidorna Digg.com och Reddit.

 

Jag skulle vilja få lite feedback på vad man skulle kunna förbättra samt kanske ta bort och lägga till i funktionsväg.

 

Ska jag lägga till Twitter-inlogg fast jag har Facebook?

Ska det finnas ämnen som endast personer med en viss poäng eller rank kan posta i?

Ska det finnas grupper som man kan gå med i och publicera länkar?

 

Om det är någon som vet några svenska varianter av liknande sidor vore det toppen om ni kunde nämna dessa då jag försökt att leta men inget hittat utom en.

 

http://www.qlose.se

 

Prova gärna att bli medlemmar det går fort :)

 

Tacksam för svar! Smile

 

Vad är Qlose.se?

Qlose.se är en social portal där medlemmar delar med sig av länkar, kommenterar och framförallt röstar eller gillar de länkar de tycker om mest. När ett inlägg eller länk fått många positiva röster blir länken het och läggs upp på startsidan. Det är som de själva skriver ett bevis på att länken har bra innehåll och är intressant för besökaren.

 

Detta koncept är otroligt bra för ägare av bloggar och hemsidor. Genom att publicera innehåll/länkar får bloggare och hemsidor inlänkar samtidigt som de får exponeras på Qlose.se för flera besökare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, vem är det som anmält mitt inlägg ovan.

 

Hur som, tack för feedbacken. Jag har gjort om lite med färgerna nu så det ska bli lite lättare att hålla fokus på sidan. Det blev lite mycket när taggarna var blåa.

 

Burk du måste börja använda Qlose.se, jag lovar det är kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I nuläget så går det tyvärr inte. Ska lägga till det så fort jag får tid.

Man kan dock redigera sin publiceringar.

 

Jobbar med att förbättra den varje dag.

 

Men som du säger, det kan vara bra att kunna ta bort sina egna länkar :P

 

Fixar det :)

 

Kul att du tycker sidan är skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...