ImCasualGamer Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Tjenare, har ett litet problem med firefox. När jag klickar på ett programs ikon brukar det oftast öppna samma fönster igen, om programmet redan är igång. Men om jag redan har ett Firefox fönster minimerat och klickar på firefox ikonen, då öppnas en ny session istället för att min minimerade session förstoras igen. Finns det något sätt att få firefox att bete sig på det första sättet jag beskrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Högerklicka på ikonen sen på Mozilla Firefox!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Haha, inte riktigt vad jag letat efter. ^_^ Ville få bort problemet pga av att jag använder rainmeter knappar, men jag lyckades lösa det på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Säg gärna hur du löste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.