allroundgamer Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Ja,titeln säger väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 April 2012 Rapport Dela Skrivet 12 April 2012 Antar att du menar avatar? Mina iställningar - Ändra avatarinställningar Ändra avatarinställningar ligger under personlig profil boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 13 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 det funkar inte. jag laddar upp en bild av en iphone men ändå har jag det här trollfacet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Men jag ser en iphone som din avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Tryck F5 så du uppdaterar sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.