allroundgamer Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Jag skulle behöva ett skal till min 4s som helst ska vara hårt och klara sig om jag tappar den. vilken färg som helst förutom brunt , råsa , och lila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Om jag hade en iphone skulle jag ha en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Om jag hade en iphone skulle jag ha en sådan.känner en som har sådan :D Skalet Gillas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 silikon kan annars rekommenderas. Bekvämt att hållas, och kommer inte ramla från bordet om mobilen börjar vibrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 20 April 2012 Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 Om jag hade en iphone skulle jag ha en sådan.Min kompis har detta skal i 4 olika färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 20 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 silikon kan annars rekommenderas.Bekvämt att hållas, och kommer inte ramla från bordet om mobilen börjar vibrera.Tack, men är det bra o ha 2 skal? ett hårt skall underst och ett silikon ovanpå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Tack, men är det bra o ha 2 skal? ett hårt skall underst och ett silikon ovanpå.Jag tror det inte går.Jag hade två silikon på min iPhone, och det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 25 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Jag tror det inte går.Jag hade två silikon på min iPhone, och det gick inte.Jag beställde ett skal som är byggt för att hålla även om man tappar den från upp till 20m :D! Det är silikon inuti och hårt utanpå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Jag har fyra olika bumprar och tre olika skal (ett Angry Birds). Gillar bumprarna, ser stilfullt ut utan att vara för mycket. Men rekommenderar dig att köpa något från Case-Mate då de gör väldigt tåliga produkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Testade nyss med att ha ett hårt under och mjukt på, det känns mest klumpigt, och silikonet räcker inte på sidorna så det hänger lite löst. Rekomenderar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.