Grapen Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Hejsan är ny på detta forum finns det något roligt, typ som på 9gag (9gag e en väldigt rolig sida :) ) ja typ sånna hära katt bilder, eller forever alone killen. Är tacksam för alla bilder som kan få mig ett gott skratt. :) //Grapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Varsegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 16 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Finns det inga bilder på katter där, min pappa undrade. //Grapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Du får kolla igenom. Jag tror det finns, men inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 16 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Synd, min pappa gillar dem. Vi brukar kolla på dem tillsammans. //Grapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 Vad är det som får dig trolla ett forum som är inaktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 9gag är en ond hemsida. De snor bara från andra t.ex. reddit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 17 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 hur kommer man in på denna reddit sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 9gag är en ond hemsida. De snor bara från andra t.ex. reddit. Och reddit snor från 4chan :P hur kommer man in på denna reddit sida?Tjadu... man kanske googlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2012 Rapport Dela Skrivet 17 April 2012 (redigerat) Här får du http://www.reddit.com/r/cats Sen snor reddit från 4chan också som du kan besöka om du vill vara ännu mer elite. Redigerat 17 April 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Reddit är som ett filter för 4chan. Iallafall vissa delar av 4chan kan vara ganska....disturbing. Så om man kollar Reddit slipper man ofta det värsta. Men väldigt mycket kommer från 4chan ursprungligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Sedan sätter inte reddit watermark på "sina" grejer som 9gag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.