5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Skrivet 30 April 2012 Jag letar efter ett bra skärmskydd men hittar inget som finns i lager, vad för skärmskydd har ni - är det bra och vart köpte ni det? Citera
Nazar Skrivet 30 April 2012 Rapport Skrivet 30 April 2012 (redigerat) Har inget skärmskydd. Om du tar hand om din konsol bra. Så behöver du inget skärmskydd. Men du behöver en putsduk för att rengöra skärmen från smuts och damm. Räcker för mig. 2 månader sen jag köpte min konsol. Inte en enda repa. Redigerat 30 April 2012 av Skelzor Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Skrivet 30 April 2012 Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :P Citera
Nazar Skrivet 30 April 2012 Rapport Skrivet 30 April 2012 Men jag vill vara på den säkra sidan, så för mig är det frågan om vilket skärmskydd jag ska ha och inte om. :PKöp den vanliga officiela Sony Skärmskydded för PSVITA då. Borde finnas i alla affärer med konsolen. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Skrivet 30 April 2012 Jag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det. Citera
ImCasualGamer Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Använder Hori till min 3DS, fungerar riktigt bra. http://www.webhallen.com/spel/playstation_...creen_protector Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juli 2012 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2012 Jag såg att den fanns med i travel kit, som jag tänkt köpa. Men jag tror nog att det egentligen finns mycket bättre skärmskydd än det.Jag använder mig utav Sonys officiella skärmskydd, jag vet såklart inte hur bra det skyddar. Men det var otroligt enkelt att sätta dit! Tror nog att det ändå skyddar rätt bra också. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.