Escain Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Jahaja, ni vet vad ni ska göra för att få svar. Förbihåller mig rätten att skita i frågor dock. En del saker går jag faktiskt inte in på! Lev väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vilket är det första spel du köpte, med dina egna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vilket är det första spel du köpte, med dina egna pengar?Med veckopeng: Ja du, jag minns inte. Måste ha vart något till N64. Jag tror det är Pokemon Stadium 2 faktiskt.Med studiebidrag: Fire Emblem: Path of RadianceMed ihoptjänade pengar: Kingdom Hearts: Birth by Sleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Häller du i mjölken eller oboypulvret först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Häller du i mjölken eller oboypulvret först?Mjölken först för bövelen! Annars blir det bara hårt packade torra oboypulverklumpar i mjölken!Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Mjölken först för bövelen! Annars blir det bara hårt packade torra oboypulverklumpar i mjölken!Fy fan.Häller du i saften eller vattnet först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vad gillar du för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Vems öga pryder din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Häller du i saften eller vattnet först?Saften, annars är det svårt att räkna ut hur stark saften kommer att bli. Vad gillar du för musik?Massor, mest metal (olika genrer), trance, soundtrack till spel och animes, rock, ett par gamla radiodängor. Favoritbandet är Pain of Salvation! <3 Vems öga pryder din avatar?Det är jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur känns det att vara den ende modden? Är det tungt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur fick du iden att nicka Draghon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur känns det att vara den ende modden? Är det tungt?Det är ju knappt aktivt, gör ju ingenting typ.Känns ensamt dock, wtf jag har ju vart den modden som haft posten som längst. Hur fick du iden att nicka Draghon?Skrev fel på dragon rätt ofta, så atteh. Bytte bort Dragon_girl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.