KuroKaktus Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Vad tycker du om grodor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Grodor är kul, vissa kan vara vackra att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Skulle du kunna berätta lite grand om din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Skulle du kunna berätta lite grand om din avatar?Satt ofta i det fönstret och filosoferade i 9an. Det var min plats i klassrummet, min stol var precis bredvid.Har alltid tyckt om den bilden. Mer än så behöver ni inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Hur känns det att ha ett föremål i örat tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Hur känns det att ha ett föremål i örat tror du?I örongången blir det nog otrevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Om du var tvungen att ha ett föremål i en av alla öppningar din kropp har, vilken öppning skulle du valt och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Om du var tvungen att ha ett föremål i en av alla öppningar din kropp har, vilken öppning skulle du valt och varför?Err, en tungpiercing i käften I guess, det verkar coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Err, en tungpiercing i käften I guess, det verkar coolt.Nej, hoppas verkligen du inte kommer skaffa det. Hur är din syn på kaktusfrukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Nej, hoppas verkligen du inte kommer skaffa det. Hur är din syn på kaktusfrukt?Haha. Jag lär aldrig göra det. :D Jag gillar Festisen med kaktussmak, men jag har aldrig testat en kaktusfrukt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Tycker du Nomatic är en skön lirare eller uppblåst besserwisser, eller varken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Tycker du Nomatic är en skön lirare eller uppblåst besserwisser, eller varken eller?Jag minns att när båda var två små noobs för X antal år sen så tyckte jag han var en kul pojke. Nu har jag inte någon direkt åsikt om honom, men ibland är Nomatics kommentarer klockrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.