Escain Skrivet 21 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Haha den satt jag och sög på länge ;:Det blir nästan fan alltid bättre om man sitter och tänker efter. Nästan. Kan bli hur kul som helst med improvisation, men då måste man ha talang för det alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Haha, det är lugnt! Nästa fråga: Min profilbild på Facebook är en bild på mig och Daniel Gildenlöw från spelningen förra November, jealous or not jealous? :D mohaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Haha, det är lugnt! Nästa fråga: Min profilbild på Facebook är en bild på mig och Daniel Gildenlöw från spelningen förra November, jealous or not jealous? :D mohaha.JAG FUCKING SÅG BILDEN OCH BLEV SÅ JÄDRA FÖRBANNAD ATT JAG HÖLL PÅ ATT SLÅ IN SKÄRMEN PÅ DATORN! :angry: Hahahaha, nejfan, inte riktigt kanske. :D Men åh, lite avis är jag faktiskt... Har en massa bilder jag knäppte på Metaltown, men jag måste fan få en bild på honom och mig en dag... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Bör inte vara omöjligt om du går på någon konsert. :) Hade tur att han stod i lobbyn när jag var på väg ut efteråt, så man var tvungen att passa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Är det spännande att vara kvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Är det spännande att vara kvinna?Jag vet inte hur det är att vara man så jag vet inte hur spännande det är för mig jämfört med hur det hade varit med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Jag vet inte hur det är att vara man så jag vet inte hur spännande det är för mig jämfört med hur det hade varit med dig.Det var väl inte frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Det var väl inte frågan?Tycker allt det är svar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Hur kan det komma sig att du nästan aldrig fixar anmälningarna som kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Hur kan det komma sig att du nästan aldrig fixar anmälningarna som kommer in?För att jag är labil. Seriöst dock, jag har plugg jag fokuserar på just nu och bara chillar lite på fuska. Ta inte allt på så stort allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Vad är det sämsta spel du någonsin spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 För att jag är labil.Seriöst dock, jag har plugg jag fokuserar på just nu och bara chillar lite på fuska. Ta inte allt på så stort allvar.Ah okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.