Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Varför blev/(ville) du (bli) moderator?Pff, ville bli. :DJag vet inte varför jag blev mod, jag skrev som en kratta och var väldigt lame när jag blev tillsatt. Min enda gissning är att jag var den mest aktiva kvinnan i admins tycke. Som en rolig fotnot, admin frågade om jag ville testa att vara mod och jag sa ja till att testa. Jag testar fortfarande! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Som en rolig fotnot, admin frågade om jag ville testa att vara mod och jag sa ja till att testa. Jag testar fortfarande! :DSå du är inte en mod än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Varför accepterar du ej friend requests på facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Har du ett barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 (redigerat) Så du är inte en mod än?Tekniskt sett har jag aldrig sagt ja till att fortsätta vara mod. :P Varför accepterar du ej friend requests på facebook?Err... wat? :mellow:Hursomhelst, jag accepterar bara folk jag gillar och känner. Alltså INGEN från min grundskola ens en gång. Har du ett barn?Såvida inte några ailiens bortförde mig och plockade ut några ägg ur mig och använde dem... Nja, nä inga barn. Redigerat 1 Maj 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Av alla som skrivit i denna tråd, vilken har det snyggaste användarnamnet? (Du får inte välja dig själv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Av alla som skrivit i denna tråd, vilken har det snyggaste användarnamnet? (Du får inte välja dig själv.)KawaiiNek0 får jag väl ta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Är du snäll? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Är du snäll? :wub:No idea. :mellow: Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Tror du på aliens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Tror du på aliens?Ja, jag tror det på att det finns annat liv i universum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 KawaiiNek0 får jag väl ta då.:wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.