Guggo Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Rosor är röda Violer är blå När du går på muggen Tittar Dave på OnT: Vilken är din favoritstad, och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 OnT: Vilken är din favoritstad, och varför?De enda två städerna jag kan rangordna är ju Kalmar och Göteborg.Göteborg vinner eftersom det är större och roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Vilket är bäst? Paint till Windows XP eller Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Vilket är bäst?Paint till Windows XP eller Windows 7?W7, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Om du fick ändra på ett problem vi har i världen, både globalt och privat, vad skulle det vara och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Varför är du så mysig att prata med? *vinkar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Om du fick ändra på ett problem vi har i världen, både globalt och privat, vad skulle det vara och varför?Ja du, jag vet egentligen inte exakt vad din fråga vill ha för svar men okej. Ett problem jag vill ändra på är nog hederskulturen, eftersom den gör mig så jääävla pissförbannad att det inte är sant.Seriöst, låt folk leva hur fan de vill! Varför är du så mysig att prata med?*vinkar*Hahaha, du är den ende som säger det, jag vetefan varför du tycker så! :DÄr det alla mina roliga ord måntro?*vinkar tillbaka* Pözz på daj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 (redigerat) Varför låste du min röstning om Skyrim vs MW3, lite bitter kanske? Redigerat 6 Maj 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Om du skulle slippa vara mod och någon annan skulle ta över, skulle du vilja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Varför låste du min röstning om Skyrim vs MW3, lite bitter kanske?Det var en onödig omröstning, vad är problemet? Om du skulle slippa vara mod och någon annan skulle ta över, skulle du vilja det?No idea. Kan lika gärna vara kvar och någon annan hoppar på aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 (redigerat) Det var en onödig omröstning, vad är problemet?Inte så onödig om man vill veta , vad är problemet? Redigerat 6 Maj 2012 av juph177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Inte så onödig om man vill veta , vad är problemet?Det är en onödig fråga på forumet, som mod är det mitt jobb att hålla en viss nivå på forumet trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.