💬
Logga in
Fuska.se

Dave37's Frågetråd

309 svar · startad

Trådstartare #41
↗ till inlägget

När kattgruppen försvann, var det fler eller endast du som sparade kvar bilderna?

Kattgruppen har alltid hållit ett vakande öga på intressanta saker.

↗ till inlägget
Samt-

Varför försvann kattgruppen?

admin gjorde forumet dolt när det var ett påstått dataintrång på fuska för att kunna leta bevis antar jag. Efter två månader hade de som ansågs oskyldiga släpps tillbaka medan resten var fortsatt bannade utan någon som helst förklaring. moddsen tog ju först bort alla trådar om handlade om dataintrågnet, sedan nöjde de sig att bara låsa dem och säga att de skulle återkomma när de hade något att säga (något som de fortfarande inte har gjort. Numera går admin in i trådar och "rensar of topic" om någon pratar lite för mycket om det.

I alla fall, admin verkade inte vilja släppa tillbaka forumet för han hade bestämt sig att lägga skulden på oss verkade det som. Så vi tänkte att det är ingen idé att skicka in pengar och förlänga ett forum som vi inte får tillbaka utan de facto bara skicka pengar till admin. Så vi lät det gå ut, vilket antagligen admin ville för då skulle han aldrig på riktigt behöva ta skulden för att ha tagit kål på KG.

Mycket konspirationer här nu. Alltid lika roligt!

OnT: Gillar du frukt?

Trådstartare #43
↗ till inlägget

OnT: Gillar du frukt?

Ja.

Vilken sorts frukt gillar du mest?

Trådstartare #45
↗ till inlägget

Vilken sorts frukt gillar du mest?

Olika från stund till stund.

Pizza eller kebab?

Trådstartare #47

Olika från stund till stund.

Tror du på kärlek, och varför?

Öl, vin eller whiskey?

Om du måste börja aktivt utöva en av de stora världsreligionerna, vilken och varför?

Trådstartare #51
↗ till inlägget

Tror du på kärlek, och varför?

Kan du utveckla jag förstår inte frågan riktigt, vad menar du med "tror på" och är det någon slags speciell kärlek du menar?

↗ till inlägget

Öl, vin eller whiskey?

Alkoholfritt vitt vin.

↗ till inlägget
Om du måste börja aktivt utöva en av de stora världsreligionerna, vilken och varför?
Islam. Det finns en del i islam om att man ska vara öppen för nya idéer och lära av nya rön och inte hänga upp sig på det som är gammal och förlegat, något som saknas i de andra religionerna och som jag ser som mycket viktigt.

Syftade på om du tror kärleken är något verkligt, eller bara något kemiskt inducerat påhitt.

13 May 2012
Trådstartare #53
↗ till inlägget

Syftade på om du tror kärleken är något verkligt, eller bara något kemiskt inducerat påhitt.

Haha, enligt mig är frågan fortfarande konstigt ställd men jag förstår bättre vad du menar.

Jag jag tror att kärlek är verkligt, just eftersom det finns en biologisk/kemisk referens till den. Att personer som är kära har en förändrad hormonbalans är det ju ingen snack om, "kärlekens kemi" är ju något välstuderat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biological_basis_of_love

Sen att det känns underbart, snurrigt och pirrigt och allt sånt där. Att det känns bra och tryggt att vara nära den man älskar är ju i slutändan effekter av ens förändrade hormonbalans men inte mindre verklig och trevligt för det. Jag tror verkligen inte det är någon slags mumbo-jumbo-kraft som står utanför naturlagarna.

Jag är gärna romantisk när det passar och har inget emot romantik men det känns onödigt att romantisera begreppet kärlek för den sakens skull.

Har du nagonsin kant dig deprimerad?

(Sorry kor med engelskt tangentbord)

Trådstartare #55
↗ till inlägget

Har du nagonsin kant dig deprimerad?

(Sorry kor med engelskt tangentbord)

Jag har stundtals känt mig deppig ja men jag har aldrig haft en depression (i den korrekta psykologiska termens innebörd).

Favoritmat?

Trådstartare #57

Pasta Carbonara och Hamburgare brukar sällan sitta fel. Mormors köttbullar med potatis, sås och lingonsylt är givetvis en oslagbar klassiker det med. :D

Vad gör du just nu när du läser detta inlägget?

Trådstartare #59
↗ till inlägget

Vad gör du just nu när du läser detta inlägget?

Läser inlägget?

Vad är ditt favoritspel?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in