💬
Logga in
Fuska.se

Dave37's Frågetråd

309 svar · startad

↗ till inlägget

Läser inlägget?

Okej, vad gör du på övriga datorn när du läser detta inlägget?

Vad får du för resultat på http://www.keys2cognition.com/explore.htm ?

↗ till inlägget

Jag misstänker starkt att Dave är INTP, och 6w5 So/Sp. :D

Vilken är din favoritfilm? Spelfilm alltså, inte Zeitgeist eller nåt sånt.

Trådstartare #64
↗ till inlägget

@ Alla andra: jag pallar inte "vilken är din favorit-nåntningnåntning"-frågor. Iaf inte just nu.

Vad får du för resultat på denna då Dave? http://www.eclecticenergies.com/enneagram/test-2.php

Whore hade alltså rätt. Skillat!

Om du måste välja, mellan att en person du känner mycket väl dör eller att 10.000 för dig helt okända dör, vad väljer du då?

Trådstartare #67
↗ till inlägget

Vad får du för resultat på denna då Dave? http://www.eclecticenergies.com/enneagram/test-2.php

Alltså wtf vad var det för agro-resultat? XD Mmm jag är verkligen värsta ADHD-barnet... mm verkligen. XD

Nu är det väl bara political compass kvar eller? :P

↗ till inlägget

Om du måste välja, mellan att en person du känner mycket väl dör eller att 10.000 för dig helt okända dör, vad väljer du då?

10 000 personer, förutsatt att det inte leder till att deras släktingar jagar efter mig för att det var "mitt fel" och har ihjäl mig. Att 10 000 okända dör är väl det som händer varje dag i Afrika och dess svält så...

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Självklart B)

↗ till inlägget
Alltså wtf vad var det för agro-resultat? XD Mmm jag är verkligen värsta ADHD-barnet... mm verkligen. XD
Nä, du är 6w5. :D

Dock är det inte ovanligt att 6 och 8 misstar sig för varandra. Men att du skulle vara typ 8 är ganska löjligt, ja.

Vilken superkraft skulle du helst ha?

Trådstartare #69
↗ till inlägget

Vilken superkraft skulle du helst ha?

Kunna bryta mot energiprincipen.

(alltså, skapa och förgöra vilken energiform som helst)

Senast ändrad:

18 May 2012

Vad är din åsikt om mig?

Moderator

Vad är din åsikt om mig? Innan jag blev mod och som mod. Om du sedan tänker tillbaka då jag inte var mod, har denna modstatus gett mig en "falsk" personlighet, dvs att jag utger mig för att ha en viss personlighet som jag egentligen inte har utanför fuska - eller - har jag mognat och fått denna personlighet som jag har nu. Är det en negativ personlighet som individ?

Vad får du på denna då Davve? http://labbet.wasd.nu/test.php

Trådstartare #73
↗ till inlägget

Vad är din åsikt om mig?

Jag försöker att inte har åsikter då de är meningslösa eftersom de i sig inte behöver vara kopplade till verkligheten och lätt kan vara skadliga för en själv och andra. Så jag kan och framför allt vill inte svara på vad jag tycker om dig eftersom jag försöker träna bort tendensen att tycka saker. (japp det låter skumt och jag förväntar mig inte att du ska förstå)

Men jag kan säga hur jag uppfattar dig.

Vi har ju inte haft så där värst mycket kontakt egentligen sen de gamla goda tiderna, och vi båda har säkerligen ändrats en massa sen dess. Så att basera min bild av dig på gamla erfarenheter är antagligen en rätt dum idé. Åh andra sidan har du inte varit särskilt aktiv i övriga forumet (vad jag har sett), jag antar att du hänger mest i Oztown om du är särskilt aktiv överhuvudtaget. Så jag har inte så mycket att gå på.

Vad jag minns från Oz1-Oz3 är att du är en kreativ, initiativrik och rätt sprallig person, men ändå lugn och behärskad. Du gillar att grejja med bilder och ljud, även om det kanske inte är din främsta hobby, och jag skulle gissa på att du ligger bakom det mesta av oztowns media, t.ex. Oztown disapprove som Guggo nyss postade i oztowns ansökningstråd, Avataren med Alf Svensson som djävulen etc...

Jag tror du inte har något behov av att hävda dig utan du tar det lugnt och njuter av stunden, så länge det är trevlig stämning och inget verkligt farligt är på gång varför hetsa upp sig? Jag har visserligen några gånger sett dig ta sida med Guggo i små gnäll mellan honom och mig, men jag vet inte om det är för att du för stunden tyckte det var kul att teama lite med Guggo som du ändå står väldigt nära som vän eller om du tror att jag har mer respekt för dig än för guggo så att jag lyssnar/litar mer på dig och gnället får ett stopp.

↗ till inlägget

Vad är din åsikt om mig? Innan jag blev mod och som mod. Om du sedan tänker tillbaka då jag inte var mod, har denna modstatus gett mig en "falsk" personlighet, dvs att jag utger mig för att ha en viss personlighet som jag egentligen inte har utanför fuska - eller - har jag mognat och fått denna personlighet som jag har nu. Är det en negativ personlighet som individ?

Du har tagit dig tid att faktiskt skriva ett ordentligt inlägg, det verkar ju som om du uppriktigt vill ha ett svar. :)

Jag kan ju inte svara på hur du är utanför fuska eftersom jag aldrig har träffat dig IRL. Inte heller tycker jag att du har ändrat personlighet av att vara mod, möjligtvis att du har fått använda andra delar av din personlighet mer frekvent som mod, men inte att det faktiskt har ändrat dig. Sen är det väl klart att du har mognat eller iaf förändrats en del över de senaste åren, men inte marginellt vad jag kan märka.

Du var ju länge med i KG, du var kanske inte den aktivaste, den som var inne i gröten hela tiden, men du var ändå där och trevlig på alla sätt och vis. Vad jag minns om dig från den tiden och som jag tror är genomlöpande för hela din personlighet är att du egentligen är rätt osäker på dig själv men upprätthåller en bild av att du är motsatsen. T.ex. från din tid i KG var du en av dem få (om inte den enda) som när du postade bilder på dig själv, aldrig postade ordentliga bilder. Det var antingen en bild med stora feta fjortisglasögon på, eller någon där solen sken i kameran så man inte såg ordentligt (eller vad det nu var).

Sen har vi ju det där lilla trevliga med att du blev mod och plötsligt blev admins knähund. I stället för att på ett moget sätt prata med Katt och Deni som ansvarade för gruppen om t.ex. extralänksscriptet så sprang du raka vägen till admin och jag vet inte vad du sa men något som inte stämde sa du för plötsligt var 7-10 personer i KG varnade för saker de inte ens hade gjort. Jag blev t.ex. varnad för att ha gjort något olagligt vilket är helt absurt. Andra som inte hade använt scriptet blev varnade dessutom. Sen när vi frågar varför du gjorde som du gjorde kan du inte ens rakryggat stå upp för det.

Under dataintrånget var du återigen admins knähund. Jag vet att du var aktiv under dagarna efter och även om jag inte minns något specifikt kan jag slå mig i backen på att du satt och övervakade, raderade och tog bort inlägg och trådar som inte fick vara där för lille admin. Jag minns också att det i tråden som allt kretsade kring sades något om dig som du hade gjort, och det var inga berömmelser direkt. Du låste den stora tråden där intrånget diskuterades och lovade att mer info skulle komma senare, ett löfte du aldrig höll.

Som moderator var du väl helt ok, jag menar du hade ju inga problem att slaviskt följa admins heliga regelskrift och jag tror du mådde bra av att ha en mer solid stämpel av auktoritet som kunde täcka din osäkerhet. Du var visserligen rätt lat som mod och som innan orkade du inte stå upp för dina handlingar. När jag fick en tillsägelse för något som absolut inte borde ha gett en tillsägelse och ber dig förklara hur du resonerade svarade du "Nej, jag tycker att vi är färdiga. Jag anser att jag gjorde ett korrekt beslut." och sen hänvisade du slappt till admin. Som moderator ska man vara medlemmarnas beskyddare och stå upp för dem så att dem ska få en så trevlig vistelse på fuska som möjligt, något du aldrig riktigt verkade förstå, men du är absolut inte den enda i administrationen genom tiderna.

Överlag så skiter jag numera i vad du har gjort och inte gjort. Du är av väldigt lite intresse för mig så jag bryr mig inte så mycket om vad och hur du beter dig på sidan längre, forumet är dött ändå.

↗ till inlägget
Vad får du på denna då Davve? http://labbet.wasd.nu/test.php

Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord?

(Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!)

Trådstartare #75
↗ till inlägget

Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord?

(Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!)

Det är penis och fyllt med folk som föredrar dåliga ordlekar framför seriösa diskussioner.
↗ till inlägget

Det är penis och fyllt med folk som föredrar dåliga ordlekar framför seriösa diskussioner.

BWAHAhAAHaHA, gawd jag tror jag skrattar ihjäl mig! :D
Trådstartare #77
↗ till inlägget

BWAHAhAAHaHA, gawd jag tror jag skrattar ihjäl mig! :D

You're welcome. :)
19 May 2012

Hur ser du på mig samt hur tror du att andra på forumet ser på dig?

Also: Vad fick du på detta test? http://www.nerdtests.com/mq/take.php?id=19

Senast ändrad:

↗ till inlägget

You're welcome. :)

Behövde verkligen ett gott skratt där.

Du ställde frågan om hur jag tror att du uppfattar mig. Nu ställer jag frågan: hur uppfattar du mig egentligen? Jag kan ju knappast be dig jämföra mig pre-mod och efteråt, det är knappt någon kvar nuförtiden som minns mig innan jag blev mod. (Och det är ingen poäng att jämföra ändå, jag var grymt naiv och konstig innan och ett tag efter att jag blev mod).

Är jag admins högra hand eller? Den horribla regelryttaren med piskan i högsta hugget? Glädjedödaren?

Jag ber dig, stilla min nyfikenhet.

Senast ändrad:

Vad tycker du om Guggo? Ni har ju alltid varit i luven på varandra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in