JJespeRR Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Rekommenderar: Rieju Drac Motorhispania Furia Beta rr Am6 motor är den bästa motorn ute nu enligt mig.. Finns massvis med reservdelar och delar.. Köp en 01-06 typ, för de nya t.ex årsmodell -11 är sönderstrypta. Derbi senda osv är väldigt snygga, men jag gillar inte direkt deras motor.. Dom är slö tycker jag. Som en kompis har en Derbi Senda 05 med 17.5 förgasare, urpluggad, tk rör och drevning och den går som en urpluggad och drevad Beta med en am6 motor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Det som är bra med MT5 är att dom är lätta att mecka med, så det är nog inga svårigheter för dig om du fixar till den med farsan eller nått ;)Min pappa suger på meckning :/ min morfar var bra på det innan men han blev påkörd så har ingen som kan hjälpa mig med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Min pappa suger på meckning :/ min morfar var bra på det innan men han blev påkörd så har ingen som kan hjälpa mig med denKöp en urpluggad Rieju Drac eller något så behöver du inte meka nånting :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 19 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Köp en urpluggad Rieju Drac eller något så behöver du inte meka nånting :)som jag sa så vill jag inte köra trimmat (urpluggat) och original går dom asdåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 som jag sa så vill jag inte köra trimmat (urpluggat) och original går dom asdåligtHaha finns väl ingen original moppe som går bra? :_ ;: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Haha finns väl ingen original moppe som går bra? :_ ;: :lol:Finns det säkert.Det beror på hur man sköter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Haha finns väl ingen original moppe som går bra? :_ ;: :lol:Jodå, kinamoppar går oftast rätt bra och är billiga, sen att de inte håller något vidare är ju en helt annan sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 22 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Haha finns väl ingen original moppe som går bra? :_ ;: :lol:kanske inte bra men åtminstone inte dåligt, har en kimpis med en rieju rrx 08, trög som fanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 kanske inte bra men åtminstone inte dåligt, har en kimpis med en rieju rrx 08, trög som fankenVet inte riktigt hur du får in Rieju i den ekvationen då Rieju är spansk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 1. Alla mopeder är skit klena original. 2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad. 3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Du kommer få problem med ditt bil-körkort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 1. Alla mopeder är skit klena original.2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder?Jag körde en Kines, 2-takt, köpte den ny, körde in den skapligt bra, gjorde väl en 75-80 helt orginal, gick fint i låda motor när jag hade den. Sen att jag bara körde den i cirkus 300 mil är ju en helt annan sak,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.