Hoppa till innehåll

Fake "windows"-support Ringer


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vilket nummer ringde dem ifrån, eller var det privat? Brukar lägga på när jag inte känner igen numret.

De ringde till hemtelefonen hos mig, så jag såg inte vilket nummer det var. Hade de ringt till min mobil hade jag antagligen inte svarat, då jag brukar ignorera de flesta utländska nummer.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag tror att liknande har inträffat mig också. Fast då var det brorsan som snackade på telefonen. Sen om jag minns rätt, så var det från indien? Dom ringde.

Yes, de är från indien vad jag vet. Han sa dock att han ringde från Stockholm när han frågade, men det är nog bara skitsnack.

 

Vilket nummer ringde dem ifrån, eller var det privat? Brukar lägga på när jag inte känner igen numret.
Dolt nummer, de ringer till hemtelefoner. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig blivit uppringd av dem. :(

 

De enda mysko personerna som ringer mig kommer från nån "larmcentral" och frågar efter mitt förnamn och något annat likt efternamn. De har ringt 3 gånger nu...

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De enda mysko personerna som ringer mig kommer från nån "larmcentral" och frågar efter mitt förnamn och något annat likt efternamn. De har ringt 3 gånger nu...

Snackar de svenska eller engelska?`Och säger de något annat, som varför de skulle vilja ha ditt namn? ;p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snackar de svenska eller engelska?`Och säger de något annat, som varför de skulle vilja ha ditt namn? ;p

tror dom skiter i namnet, det är nog bara för att det ska låta: "Hmm, Anders Anderson har fått ett virus på sin dator, vi måste se till att han fixar detta, ringer upp*, Hej, är detta Anders Andersson?" då ska personen säga ja, och då fortsätter dom som om dom har kommit rätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror dom skiter i namnet, det är nog bara för att det ska låta: "Hmm, Anders Anderson har fått ett virus på sin dator, vi måste se till att han fixar detta, ringer upp*, Hej, är detta Anders Andersson?" då ska personen säga ja, och då fortsätter dom som om dom har kommit rätt.

Snackade inte om de som utger sig för att vara Windows, kolla inlägget jag citerade igen. ;)

 

Och jag vet att de skiter i namnet, undrade bara vad de svarar om man frågar varför de ska ha namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...