Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Minecraft!


Rekommendera inlägg

Gäst KawaiiNek0

Errorn säger ju vad som är fel, du är inte premium och därmed kan du inte ladda ner det (Spelet är ju liksom inte gratis)

 

För att spela Minecraft måste du eller någon annan ha köpt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Errorn säger ju vad som är fel, du är inte premium och därmed kan du inte ladda ner det (Spelet är ju liksom inte gratis)

 

För att spela Minecraft måste du eller någon annan ha köpt det.

Men jag har FREE-versionen och det har funkat på en annan dator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste ha kört på en crackad version.

Mer än så hjälper inte jag dig, förutom att du kan köpa spelet för 150kr på hemsidan.

På en annan dator fungerade det, när jag loggade in stod det också User not premium, med jag kunde klicka på Play offline.

Nu står det också User not premium med det går inte att klicka på Play offline, under knappen står det (not downloaded).

Jag har ingen "crackad" version jag laddade ner det från minecraft.net/.

Det finns en stor knapp där det står Buy Now! men under står det Play Minecraft och under det står det Download.

Det funkade att logga in och spela offline på en annan dator med den där Play Minecraft: Download-versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På en annan dator fungerade det, när jag loggade in stod det också User not premium, med jag kunde klicka på Play offline.

Nu står det också User not premium med det går inte att klicka på Play offline, under knappen står det (not downloaded).

Jag har ingen "crackad" version jag laddade ner det från minecraft.net/.

Det finns en stor knapp där det står Buy Now! men under står det Play Minecraft och under det står det Download.

Det funkade att logga in och spela offline på en annan dator med den där Play Minecraft: Download-versionen.

Det är inte tillåtet att spela Minecraft utan en betald licens. Därför fungerar det inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte tillåtet att spela Minecraft utan en betald licens. Därför fungerar det inte.

Så vitt jag vet har Notch visserligen sagt att han inte bryr sig, det gör bra reklam och de flesta köper för eller senare ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så vitt jag vet har Notch visserligen sagt att han inte bryr sig, det gör bra reklam och de flesta köper för eller senare ändå.

Precis så gick det till för mig. Spelade lite crackad version, och insåg att spelet var värt pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...