Smile12345 Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Jag kan inte spela Minecraft, när jag kör Minecraft Launcher och har loggat in säger den: User not premium (not downloaded).Hjäälp!!! snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Errorn säger ju vad som är fel, du är inte premium och därmed kan du inte ladda ner det (Spelet är ju liksom inte gratis) För att spela Minecraft måste du eller någon annan ha köpt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Errorn säger ju vad som är fel, du är inte premium och därmed kan du inte ladda ner det (Spelet är ju liksom inte gratis) För att spela Minecraft måste du eller någon annan ha köpt det.Men jag har FREE-versionen och det har funkat på en annan dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Men jag har FREE-versionen och det har funkat på en annan dator.Du måste ha kört på en crackad version.Mer än så hjälper inte jag dig, förutom att du kan köpa spelet för 150kr på hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Du måste ha kört på en crackad version.Mer än så hjälper inte jag dig, förutom att du kan köpa spelet för 150kr på hemsidan.På en annan dator fungerade det, när jag loggade in stod det också User not premium, med jag kunde klicka på Play offline.Nu står det också User not premium med det går inte att klicka på Play offline, under knappen står det (not downloaded).Jag har ingen "crackad" version jag laddade ner det från minecraft.net/.Det finns en stor knapp där det står Buy Now! men under står det Play Minecraft och under det står det Download.Det funkade att logga in och spela offline på en annan dator med den där Play Minecraft: Download-versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 På en annan dator fungerade det, när jag loggade in stod det också User not premium, med jag kunde klicka på Play offline.Nu står det också User not premium med det går inte att klicka på Play offline, under knappen står det (not downloaded).Jag har ingen "crackad" version jag laddade ner det från minecraft.net/.Det finns en stor knapp där det står Buy Now! men under står det Play Minecraft och under det står det Download.Det funkade att logga in och spela offline på en annan dator med den där Play Minecraft: Download-versionen.Det är inte tillåtet att spela Minecraft utan en betald licens. Därför fungerar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Jag köpte spelet, funkar fint! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Det är inte tillåtet att spela Minecraft utan en betald licens. Därför fungerar det inte.Så vitt jag vet har Notch visserligen sagt att han inte bryr sig, det gör bra reklam och de flesta köper för eller senare ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Så vitt jag vet har Notch visserligen sagt att han inte bryr sig, det gör bra reklam och de flesta köper för eller senare ändå.Precis så gick det till för mig. Spelade lite crackad version, och insåg att spelet var värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 spelade aldrig crackad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Du måste logga in med ett premium konto och ladda ner spelet en gång innan du kan spela offline mode eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg