Hoppa till innehåll

Hur Mycket Skulke Jag Kunna Få För Min Gamla Dator?


JJespeRR

Rekommendera inlägg

Tjena alla fuskaré, jag undrar hur mycket jag skulle kunna få för min gamla dator. Då jag har en ny för er som undrar.

 

Specs:

I5 2500k

8 Gb corsair 1600Mhz

XFX Radeon 6950 2Gb

Ssd 60Gb 500 read/write

Och nån random hårddisk på 500 gb.

Cooler master 430 elite

Fractal Design 500 watt

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är även intresserad av vad din nya dator har för speccs. Den såg inte så gammal ut det skulle varit billigare att ta komponenter från den till din nya.

Det står i sign :)

Allt skulle ju ändå bytas?

Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står i sign :)

Allt skulle ju ändå bytas?

Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla..

Verkar jättetroligt att gå från 2500k till 3930k, från 560ti till 680 sli efter bara någon månad. w/e

 

Det här med framtidssäkert är det dummaste jag hört, inget är framtidssäkert. Självklart får du en bättre dator om du betalar mer, dock blir den inte mer framtidssäker för det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står i sign :)

Allt skulle ju ändå bytas?

Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla..

Tyvärr, det höll inte längre än såhär... Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...