JJespeRR Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 (redigerat) Tjena alla fuskaré, jag undrar hur mycket jag skulle kunna få för min gamla dator. Då jag har en ny för er som undrar. Specs: I5 2500k 8 Gb corsair 1600Mhz XFX Radeon 6950 2Gb Ssd 60Gb 500 read/write Och nån random hårddisk på 500 gb. Cooler master 430 elite Fractal Design 500 watt Redigerat 9 Maj 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 4-5k om du har tur. Begagnad elektronik tappar i pris väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Beror mycket på vart du säljer den, men mellan 4-6k om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 (redigerat) Sälj den till han här: http://www.fuska.se/forum/Datorkoep-t156981.html Jag är även intresserad av vad din nya dator har för speccs. Den såg inte så gammal ut det skulle varit billigare att ta komponenter från den till din nya. Redigerat 9 Maj 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Jag är även intresserad av vad din nya dator har för speccs. Den såg inte så gammal ut det skulle varit billigare att ta komponenter från den till din nya.Precis vad jag tänkte. OnT: Runt 4,5k skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Jag är även intresserad av vad din nya dator har för speccs. Den såg inte så gammal ut det skulle varit billigare att ta komponenter från den till din nya. Det står i sign :) Allt skulle ju ändå bytas? Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Det står i sign :)Allt skulle ju ändå bytas?Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla..Verkar jättetroligt att gå från 2500k till 3930k, från 560ti till 680 sli efter bara någon månad. w/e Det här med framtidssäkert är det dummaste jag hört, inget är framtidssäkert. Självklart får du en bättre dator om du betalar mer, dock blir den inte mer framtidssäker för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 (redigerat) Det står i sign :)Allt skulle ju ändå bytas?Moderkortet passar inte till 2011 socket, för klent nätagg, fult chassi osv. Enda jag kunde väl ha sparat ifrån den gamla var väl dvdn men då fattas ju dvdn på den gamla..Tyvärr, det höll inte längre än såhär... Redigerat 10 Maj 2012 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.