da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 När jag kom fram till Spirit Tempel så verkade det som att jag skulle gå tillbaka å bli liten igen men som liten kommer jag inte förbi vakten vid bron:S va skall jag göra??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Du ska gå in i templet som stor, sedan gå ut igen. Då lär Sheik dig Requim of Spirit eller något i den stilen. Sedan warpar du till temple of time och sätter tillbaka svärdet. Sedan spelar du requim of spirit för att warpa till spirit temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 aha...jag warpade ju direkt till temple of time så gick aldrig ut ur spirit temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 aha...jag warpade ju direkt till temple of time så gick aldrig ut ur spirit temple Men Spirit temple är hel jobbig men det är inget emot hur rolig bossen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Och Iron knucklarna!! Dom är askul... Da lina: Du kommer att möta 3 minibossar ungefär, kul va? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Och Iron knucklarna!! Dom är askul... Da lina: Du kommer att möta 3 minibossar ungefär, kul va? :D bara en Iron knuckle annars.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har bamse mkt besvär i templet! Krupit in genom det lilla hålet men nu fattar jag noll å inget:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (0014 @ 21/05-2004 17:18:47) Och Iron knucklarna!! Dom är askul... Da lina: Du kommer att möta 3 minibossar ungefär, kul va? :D bara en Iron knuckle annars.. Nepp! En när man ska få Silver gauntlets, en när man ska få Mirror shield och en innan bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har bamse mkt besvär i templet! Krupit in genom det lilla hålet men nu fattar jag noll å inget:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 du ska gå in i rummet till vänster och kasta boomerangen så att den träffar "kristallknappen" och då faller bron ner... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jaså..tackar:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 vassego´ du får pröva dig fram vars du ska stå... det tog några kast innan det gick för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg