0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (Kanji @ 21/05-2004 17:45:46) (0014 @ 21/05-2004 17:18:47) Och Iron knucklarna!! Dom är askul... Da lina: Du kommer att möta 3 minibossar ungefär, kul va? :D bara en Iron knuckle annars.. Nepp! En när man ska få Silver gauntlets, en när man ska få Mirror shield och en innan bossen isåna fall bara 2, för när man är liten kan man inte möta en Iron knuckle... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jo, det kan man! Spela om Zelda och kolla! Jag varvade det för några dagar sedan så jag har färskast minne! En är precis när man ska få Silver Gauntlets. En är precis när man ska få Mirror Shield. En är en G*****= Du förstår väl vem jag menar? Ps. Säg inte det till Da lina! Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det är tre stycken iron ... i Spirit temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Men hjälp....tror jag stött på en sånn där iron... å jag är liten, men jag har ju inte fått den där silver saken så att hon kan hjälpa mej än! Va skall jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Du skall låta den hugga i marken, och den är så tung så att den kommer att stanna öppen ett tag. Hugg den då! När den har fått av lite skydd så kan du ta resten med slangbellan. Efter honom så går du ut och där, i en kista, är Silver Gauntlets!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 oki...skall jag gå å bli stor sedan??? Då jag gett silver grejerna till hon där utanför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Precis.... Mohahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 oki...skall jag gå å bli stor sedan??? Då jag gett silver grejerna till hon där utanför?? Det blir en liten överaskning för det blir inte som du tror att det blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Allra enklaste sättet att klara Ironknuckle var att kasta bomber och bombchus på honom. Man kan stå på betryggande avstånd och inte få en skråma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jag kallar det lite slöseri, men du får göra som du vill... <Dock är Magdis sätt säkrare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 hejsan! Nu har jag ett nytt problem! Kommit ganska långt eller rättare sagt kommit till då den stora "hissen" eller va man kan kalla den åker ner i samma rum som den stoooora statyn finns! Kommer dock inte in i rummet som är i mitten där! Skall man reflektera med skölden på ngt eller va skall man göra?? Når inte bort till solen tror jag:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 du ska stå på hissen och reflektera ljus på statyen huvud, håll i tills huvudet går sönder, sedan så använd långshot för att komma in i Vice bossrummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg