da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 okej men jag har ju inte vart inne i ett annat rum än?? Behövs inte det?? Det rummet som oxå finns i samma rum som statyn, det som är mitt emot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Du måste först greja lite för att det ska komma ljus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det rummet som man inte varit inne i är inte nödvändigt att gå in i. därinne kan man trycka på en knapp så att plattformen åker ner till första rummet när man kommer in i templet, värsta genvägen alltså. Det är ju ganska bra om man behöver många försök på sig att klara bossen, men den var ganska lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 hur klarar man bossen?? fattar inte riktigt va jag skall göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Om den isiga skjuter så Z-targeta den andra, om den eldiga, skjuter så ska z-targeta den andra. Gör detta tills dem blir en, sedan så ska du skydda dig mot 3 magier av samma färg i rad med mirror shield, alltså fånga till exempel: 3 röd. När du har fått tre i Mirror shield så ska du z-targeta häxan och skydda dig Ps. Du måste få tre i rad Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 blir jag inte träffad då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nu fattar jag inte riktigt, va menar du med Z-targetad?? Är det då man typ låser den andra med Z?? Jag blir ju träffad då:( *dog* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Skydda dig hela tiden! Och det heter igentligen Z-targeting, så att jag bara snackar svengelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Gör så här: Plocka fram din Mirror Shield. När en av de skjuter ska du ta fram din sköld. Skölden kommer då att reflektera tillbaka magin. Vinkla skölden så att fire magin träffar ishäxan och tvärt om. Efter ett tag så växer de ihop till en och samma häxa. Absorbera tre av samma sort (ice/fire) och rikta skölden mot henne. Om du träffat henne kommer hon att falla ihop till en livlös hög. Spring som vanligt fram och avsluta henne med ditt svärd. PS. vill du ha en bild på när de är tillsamans Redigerat 22 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Nu fattar jag...tror jag:S Men är fortfarande förvirrad för jag dör hela tiden:/...men skall försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nähä..jag fattar fortfarande inte hur jag skall kunna reflektera??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nähä..jag fattar fortfarande inte hur jag skall kunna reflektera??? Deras laser ska träffa din mirror shield. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg