Horizon Skrivet 11 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2016 (redigerat) Hur gör man då när man blir nitton? Kan man inte vara ihop med någon då om man bara får vara ihop med sådana som är 18?Kan anse att man borde ha vuxit ifrån kärlek vid 19 års ålder, lite barnsligt :cool: Redigerat 11 Oktober 2016 av Horizon 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 6 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2017 Min äldsta var 12 1/2år äldre än mig då jag var 17år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shauramani Skrivet 24 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2017 Det är egentligen bara fyra år, men det är ganska stor skillnad på att vara tonåring som går i gymnasiet och en vuxen på 20 år. Kanske det inte är det mest mogna att bli tillsammans med en 16 åring, men det är svårt att döma något ni själva får känna av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 1 April 2017 Rapport Dela Skrivet 1 April 2017 Nej!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolandhansen Skrivet 22 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2021 Om du frågar, nej, det bör du inte göra och din ålder har ingen betydelse i det här fallet. Ett förhållande är inte en särskilt lätt sak, det är inte en leksak som du kan köpa i en affär, leka med och slänga när du upptäcker att det inte är din grej. Det är bättre att närma sig det med mognad och förståelse för vad det är och vad man ska göra med det. Om du frågar betyder det att du inte vet. Om du inte vet, har du inte rätt att lägga dig i andra människors privatliv och intima känslor. Väx upp tills du kan svara på den här frågan själv utan extra hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.