knark Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 går EJ först när man är 17 och ett halvt :student:jag hade en när ja va 17 va händer då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Tänk om en tjej läser den här tråden och inte är homosexuell :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Tänk om en tjej läser den här tråden och inte är homosexuell :ovad skulle hända då menar du :P ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2013 Tänk om en tjej läser den här tråden och inte är homosexuell :oJag är en tjej och jag är inte homosexuell. ...Eh... vad är det jag ska tänka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Kärleken är ålderslös, könlös, hudfärgslös, och så vidare.Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Asså, det är så jäkla inte sant. Okej, jag fattar, det finns en anledning till allt, men en 20-åring kan fällas för sexuellt utnyttjande för att haft sex med sin 14-åriga partner som hen älskar innerligt och som känner detsamma och samtycker. Inte heller får två syskon älska varandra. Så nej, du får inte älska vem du vill. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Asså, det är så jäkla inte sant. Okej, jag fattar, det finns en anledning till allt, men en 20-åring kan fällas för sexuellt utnyttjande för att haft sex med sin 14-åriga partner som hen älskar innerligt och som känner detsamma och samtycker. Inte heller får två syskon älska varandra. Så nej, du får inte älska vem du vill. Tyvärr.Två syskon får älska varandra. :o 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2013 Två syskon får älska varandra. :oJag har älskat med mitt syskon :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Två syskon får älska varandra. :oVadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2013 Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.Nej, men bara för att man inte får gifta sig betyder det ju inte att man inte får älska varandra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Vadå, inte i Sverige? Eller, de får i alla fall inte gifta sig.Det beror på om du är utanför radarn eller inte ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Det beror på om du är utanför radarn eller inte ;) ;)Man åker ju till finland/norge/danmark beroende på var i sverige man bor, gifter sig där, och åker till sverige igen.Problemet är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.