SvenskaSpel Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Har någon här köpt Minecraft till X360 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Har någon här köpt Minecraft till X360 än?Jag är sugen på det jag ska nog köpa. Är inte det exakt som på Pc, fast xbox istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 (redigerat) Spelade lite av demot, var ju kul. Split-screen ska vara grymt har hört. Blir kanske ett köp. :sorcerer: Redigerat 20 Maj 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Jag kanske ska köpa det helgen efter den här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Jag är sugen på det jag ska nog köpa. Är inte det exakt som på Pc, fast xbox istället?Njae.. Versionen på XB har sin egen konsoll vänliga känsla + att xb versionen inte kommer att uppdateras lika ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Jag tycker att du ska fixa det och jag hade för mig att det ska komma en Update men jag är inte helt säker. :S /Cooldude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathanhedeg Skrivet 17 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2013 Jag Har köpt adda mig jonathanhedegren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2013 Jag har inte köpt det för jag har inget Xbox, men hade jag ett skulle jag överväga tt köpa minecraft, najs att spela på TVn jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2013 Jag har inte köpt det för jag har inget Xbox, men hade jag ett skulle jag överväga tt köpa minecraft, najs att spela på TVn jue!Det kan du ju göra endå.Det finns, på en del datorer, uttag för att man ska kunna koppla in datorn i TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.