Northwest Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Precis när jag trodde att det inte kunde bli värre så hittar inte Windows dvd brännare någon brännare.Precis som alltid så har det fungerat felfritt men så plötsligt händer det bara utan förvarning.Enligt enhetshanteraren så är den senaste drivrutinen installerad och det fungerar att bränna musik. Så vad tror ni Windows har fått för sig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Om du verkligen måste använda windows så är vista det sämsta möjliga valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Jag har inte så mycket val just nu :P Men det är typiskt Windows att plötsligt sluta fungera helt utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Jag har inte så mycket val just nu :P Men det är typiskt Windows att plötsligt sluta fungera helt utan anledning.Undrar bara kan du gå in på fuska.se då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 (redigerat) Asså jag menar tilläggen. Edit: Nu fungerar det igen <_< Edit 2: Nu fungerar det inte längre -_- Edit 3:Nu fungerar det. Redigerat 17 Maj 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.