Hoppa till innehåll

Final Battle: Wasd


SURF
 Dela

WASD  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Han ansöker om och om igen, så jag tycker att det är dags att vi tar ställning en gång för alla: antingen släpper vi in WASD, eller så bryr vi oss inte om hans ansökningar mer.

 

Vid tio faktiska ställningstaganden har vi nått ett beslut.

 

Väl mött

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om Dave37 inte redan vet om "dave37 tråden" samt "hur ser vi ut?"-tråden kommer han veta det då WASD blir insläppt.. :) och allt annat som kan kallas smaskens. Varför inte släppa in Dave37 samtidigt?

Ska jag vara ärlig känns det väl inte mer än rätt att Dave får veta vad som skrivs bakom ryggen på honom...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om Dave37 inte redan vet om "dave37 tråden" samt "hur ser vi ut?"-tråden kommer han veta det då WASD blir insläppt.. :) och allt annat som kan kallas smaskens. Varför inte släppa in Dave37 samtidigt?

"Kattgruppen" har ju sett på Oztown som djävulen själv där vi konspirerar mot dem och sprider diverse kapitalistiska hemskheter. Vi vet ju att så är inte fallet, utan vi har trevlig stämning och inbjudande diskussioner om allt mellan himmel och jord, medan Kattgruppen bevisligen förde stasi-style register över fuska.se/forums medlemmar och troligtvis även en hel del annat i den moraliska gråzonen. Om något tror jag att WASD/kattgruppen blir besvikna över hur lite "smaskigt" det finns här.

 

Angående WASD så håller jag fast vid min ståndpunkt som jag presenterade i samband med att vi låste chatt-tråden, Oztown borde vara mer öppet för alla likt hur det var för omkring fem år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska jag vara ärlig känns det väl inte mer än rätt att Dave får veta vad som skrivs bakom ryggen på honom...

Om jag får gissa kommer alla bilder som postats här hamna i WASD och Daves hemliga arkiv.

Vilket jag tycker är värre än att Dave får veta vad folk skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag får gissa kommer alla bilder som postats här hamna i WASD och Daves hemliga arkiv.

Vilket jag tycker är värre än att Dave får veta vad folk skriver.

Vad antyder du här, att de samlar på sig uppgifter om Fuskas medlemmar i nån stor konspiration? :huh: Vad får dig att tro det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...