Hoppa till innehåll

Minecraft


Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Notch är ju ett känt troll. Kolla minecrafts eftertexter t.ex. XD

 

Klart att han låtsas ta bort Herobrine varje gång spelet uppdateras.

Hehe. :D Som jag förstod det så skrev han att Herobrine blev borttagen bara så att alla ska tro att Herobrine har funnits innan, eller har han skrivit det igen? Har inte varit så aktiv inom Minecraft.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herobrine är bara ett skämt för noobs! Han finns inte i Minecraft och kommer inte finnas utan mod! Om ni har sett honom så var det säkert bara en ko eller något annat som inte är Herobrine! Min kompis har större problem! Han installerade Herobrine mod och kan inte få bort det! ;) så Herobrine dyker upp på hans profiler då, UTAN att ha placerat en Herobrine totem! DET är läskigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...

Precis samma sak hände mig! :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv har jag aldrig sätt herobrine.

 

Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...

har lite svårt att tro dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...