Creeper100 Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Jag har sett herobrine i en tundra. 1.2.5 Herobrine med pupiler. 1.8.1 Enligt mina test så verkar han inte vara ond. Utan mods!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Han kan ju fortfarande trolla.Notch är ju ett känt troll. Kolla minecrafts eftertexter t.ex. XD Klart att han låtsas ta bort Herobrine varje gång spelet uppdateras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Hur dum i huvudet är man om man tror att Herobrine finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Notch är ju ett känt troll. Kolla minecrafts eftertexter t.ex. XD Klart att han låtsas ta bort Herobrine varje gång spelet uppdateras.Hehe. :D Som jag förstod det så skrev han att Herobrine blev borttagen bara så att alla ska tro att Herobrine har funnits innan, eller har han skrivit det igen? Har inte varit så aktiv inom Minecraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Herobrine är bara ett skämt för noobs! Han finns inte i Minecraft och kommer inte finnas utan mod! Om ni har sett honom så var det säkert bara en ko eller något annat som inte är Herobrine! Min kompis har större problem! Han installerade Herobrine mod och kan inte få bort det! ;) så Herobrine dyker upp på hans profiler då, UTAN att ha placerat en Herobrine totem! DET är läskigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...Precis samma sak hände mig! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Precis samma sak hände mig! :blink:Ni har vel den nya 1.3.1 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 själv har jag aldrig sätt herobrine. Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...har lite svårt att tro dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Ni har vel den nya 1.3.1 eller?Jag har den nya iaf. :o själv har jag aldrig sätt herobrine.har lite svårt att tro dig.Ja, men tyvär har jag inga bevis nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Jag har den nya iaf. :o Ja, men tyvär har jag inga bevis nu :(Du vet vel att man kan ta kort direkt på minecraft om man trycker på F2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Stop feeding the trolls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg