Smile12345 Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Jag vill ha Cydia för att kunna ha ett Android-lås (pattern lock protection) när man ska dra ett mönster. (Jag har iPhone 4S) Man måste ju jailbreaka för att kunna ha Cydia. Jag laddade ner blackra1n på min dator, tog USB-kabeln och kopplade in mobilen i datorn. Jag fixade errorn "ASL.dll not found!" och tryckte på "make it ra1n". Sen ville mobilen att jag skulle ansluta till iTunes. när jag gjorde det sa iTunes att jag skulle återställa mobilen och det vill jag ju inte! Kan man få blackra1n utan att återställa mobilen? Eller finns det någon annan jailbreak som kan göra så man får Cydia? Snälla hjälp mig!!! :cry: Redigerat 26 Maj 2012 av Smile12345 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Funkar mobilen nu då? Borde bara vara att ignorera itunes varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Funkar mobilen nu då? Borde bara vara att ignorera itunes varning?Jag fattade inte riktigt vad som hände, men mobilen fungerar nu.Fast jag lyckades aldrig jailbreaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 27 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Varför svarar ingen? Hjälp mig då!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Antagligen har du IOS 5 med en BETA version. Och med det menar jag att du har en för ny version. Man kan inte skaffa vilken app man vill i Cydia. Det som är nytt med IOS 5 är att en kamera knapp har kommit till lås sidan. Det förstör Android låset och på så vis får du Error. Du får helt enkelt vänta tills Android låset får stöd till IOS 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.