MoveMe Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 http://www.mtp-target.org/ Brukade spela det här förr, när jag var yngre (och fuska.se också) -- Då var det rätt poppis och hade flera servrar, turneringar mm. Idag ser det tråkigt nog ut att ha dött ut, mer eller mindre. Laddade ner det, reggade en account på forumet (som man använder in-game) och tog mig in på spelets enda kvarvarande server. Självklart inga spelare, men trots det kul att lira bara för gamla tiders skull. Oavsett vad så är det ett riktigt underhållande spel att köra med kompisar - Så tänkte tipsa om det för er som inte tidigare stött på det, eller som jag helt enkelt glömt bort det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Näst intill nostalgisk grafik. Men jag tyckte inte det var så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.