yosef41521 Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Hej jag undrade vad man skulle göra om man frågar chans på en tjej och hon svarar nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Vad har det här med datorer att göra? Men det är väl bara att säga "Ok" sen att gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Det är nog inget mer än att acceptera det, och håll inte fast om henne om hon inte vill, annars lär bara du bli hjärte-krossad och deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Vad har det här med datorer att göra? Men det är väl bara att säga "Ok" sen att gå?This Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Hej jag undrade vad man skulle göra om man frågar chans på en tjej och hon svarar nej!Tjejer vill gärna bli övertygade, det gäller att kriga för det du vill ha. Men gå bara inte till stalkergränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Flyttar till rätt forum...Lyssna inte på denna liraren, probably a rapist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paul4481 Skrivet 14 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2013 Ja man blir ledsen deppig arg på samma gång. Jag har vart med om det för jag har också frågat Chans men nej nej nej Jag förstår hur det känns:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Hej jag undrade vad man skulle göra om man frågar chans på en tjej och hon svarar nej! Lilla flicka, lyssna på farbror. Star Wars Boy nu: Du är alldeles för liten för att ta såna här förhållanden så seriöst. Kolla bara på mig, jag är 16 år, och har aldrig haft något förhållande. Är jag ivrig att påbörja ett heller? Svar nej, jag har många år på mig. Så ta den tid du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Lilla flicka, lyssna på farbror. Star Wars Boy nu: Du är alldeles för liten för att ta såna här förhållanden så seriöst. Kolla bara på mig, jag är 16 år, och har aldrig haft något förhållande. Är jag ivrig att påbörja ett heller? Svar nej, jag har många år på mig. Så ta den tid du behöver.Och hur vet du hur gammal han är?Jag menar absolut inget illa med detta nu, men det kan vara så att han är äldre än dig ;) Till trådskaparen: Umgås med henne som en kompis och se ifall hon verkligen är någon för dig. Ni kanske inte delar samma intressen, och då är det ganska svårt för er att prata, och därför inte kunna utveckla en relation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Och hur vet du hur gammal han är?Jag menar absolut inget illa med detta nu, men det kan vara så att han är äldre än dig Till trådskaparen: Umgås med henne som en kompis och se ifall hon verkligen är någon för dig.Ni kanske inte delar samma intressen, och då är det ganska svårt för er att prata, och därför inte kunna utveckla en relation.Du ska inte umgås med henne som kompis. Då tror hon att du bara vill att ni ska vara vänner. Då har du blivit så kallat "Friendzone-ad" och för att ta sig ur friendzonen behövs det mycket alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Du ska inte umgås med henne som kompis. Då tror hon att du bara vill att ni ska vara vänner. Då har du blivit så kallat "Friendzone-ad" och för att ta sig ur friendzonen behövs det mycket alkohol.Jag syftar mer på att hon lär känna honom, och att han lär känna henne.Då vet han om hon verkligen är någon för honom.Plus att friendzon tydligen är bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.