Guldhamster Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Tja! Har börjat levla en mage och vilken specc ska man ha när man ska levla? Har hört att Arcane är bäst i låg level och Frost i lite högre men är lite osäker... Så vilken specc kör man egentligen? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Spelar typ ingen roll vad du levlar med, jag levlade med fire dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Frost är mer en PvP specc, även om Fire fungerar mycket bra i PvP också. Levla som Fire/Arcane tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldhamster Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Frost är mer en PvP specc, även om Fire fungerar mycket bra i PvP också. Levla som Fire/Arcane tycker jag.Men när man får Ice Lance är det väl skit lätt och levla? jag har säkert fel.. Redigerat 2 Juni 2012 av Guldhamster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag tycker faktiskt det är enklare att levla som frost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag tycker faktiskt det är enklare att levla som frost.du är inte den enda som tycker det ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Levla som frost och du får ett pet som hjälper dig mycket ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Kör det du tycker är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Fire är kul. Frost och Arcane är trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg