Wolfa Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Hur gör man för att träffa och bli medlem i Darkbrotherhood vet felstavat hoppas de som jag förstår vad jag menar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Hur gör man för att träffa och bli medlem i Darkbrotherhood vet felstavat hoppas de som jag förstår vad jag menar :(Dark Brotherhood joinar du genom att höra rykten, rumors, om en pojke som försöker kontakta The Darkbrotherhood genom deras Sacrament, eller genom att gå till Windhelm och gå till vänster. Utanför ett hus kommer du se två personer prata om exakt samma grej, en pojke som försöker kontakta The Dark Brotherhood.Du går in i dörren till vänster om du kommer från porten. Han kommer då be dig döda en gammal tant i Riften i ett barnhem brevid Mistveil Keep.När du dödat henne går du tillbaka till honom och din quest är avklarad.Sedan ska du spela runt tills du får ett brev av en kille med ett handavtryck och en text där det står "We know"Gå och lägg dig, så kommer du vakna upp i ett rum med en tjej på en bokhylla.Följ hennes instruktioner och då joinar du The Dark brotherhood. Det är så du gör på PC, men det bör vara samma på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Dark Brotherhood joinar du genom att höra rykten, rumors, om en pojke som försöker kontakta The Darkbrotherhood genom deras Sacrament, eller genom att gå till Windhelm och gå till vänster. Utanför ett hus kommer du se två personer prata om exakt samma grej, en pojke som försöker kontakta The Dark Brotherhood.Du går in i dörren till vänster om du kommer från porten. Han kommer då be dig döda en gammal tant i Riften i ett barnhem brevid Mistveil Keep.När du dödat henne går du tillbaka till honom och din quest är avklarad.Sedan ska du spela runt tills du får ett brev av en kille med ett handavtryck och en text där det står "We know"Gå och lägg dig, så kommer du vakna upp i ett rum med en tjej på en bokhylla.Följ hennes instruktioner och då joinar du The Dark brotherhood. Det är så du gör på PC, men det bör vara samma på Xbox. tack ska testa om det funkar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 När du ser Astrid på bokhyllan så kan du också döda henne för att starta questen "Destroy the Dark Brotherhood". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.