Epixa Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Diskutera flash eller pivot när det står på titeln till youtube videon att det är flash: Monkey Stick Figure - Don't you take my banana [Flash Animation] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Fina animationer. Keep on working! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rurwsic Skrivet 27 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2012 Ny animering, med musik. www.youtube.com/watch?v=BiAZdtTixEM Använder du pivot stick figure animation? För om du gör det så tycker jag, med tanke på din skill, gå över till flash.Jag kör med flash när jag animerar, frame by frame Det ser ut som pivot. Och det tycker jag funkar utmärkt och du har skills ned pivot så fortsätt så som du gör. Fast med ljudSka prova att lägga till ljud ;) Fina animationer. Keep on working!Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 den va bra :cool: har du övat länge?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rurwsic Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 den va bra :cool: har du övat länge?? :D nä jag började för två månader ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Cool video! Tar mig tillbaka när man var yngre och kollade på stick fight videos. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Varför ogillar alla dina videor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rurwsic Skrivet 22 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 (redigerat) Cool video! Tar mig tillbaka när man var yngre och kollade på stick fight videos. :)samma här :) därför jag började animera.Varför ogillar alla dina videor?vet inte, det är antagligen någon som har multipla acc :P en till video, BROFIST! (om ni har sett den nya svensken pewdiepie)http://www.youtube.com/watch?v=QcjMVvsAfDU Redigerat 22 Juli 2012 av rurwsic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.