Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nehe.. jag trodde du hade till emu för det e de tydligen många som har det på.. och där e de ju inbyggd GS.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 io sverige (utan GS) så kan man bara få den genom pkmn channel, de e ju iofs ganska billigt (ca 300 kr) men vem köper ett spel för att ¨å en pkmn liksom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 §½ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) e de en ny regel eller? :huh: Redigerat 1 Juni 2004 av karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nej.. han heter ju hihi så han e väll nån värsta skämtare.. och JAG VILL HA GS! plus jag har channel och jag köppte inte bara det för jirachi.. men det va så kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nej.. han heter ju hihi så han e väll nån värsta skämtare.. och JAG VILL HA GS! plus jag har channel och jag köppte inte bara det för jirachi.. men det va så kort! Samma här trode det skulle vara längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 såå boring.. men man får se den nya Pichu bros filmen so man bara kan se i Channel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 För mig kostade pokemon ch bara 199kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vart? internet elr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag undrar också det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vad e pokemon channel daah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vad e pokemon channel daah? Ett gc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg