Hoppa till innehåll

Uppgradera


Rekommendera inlägg

Hej. Jag har haft min Xperia x8 i lite över ett år. Har Cyanogen mod android 2.2 men den börjat lagga.

 

Och jag beställde en Galaxy Note och böt abonnemang men jag hade bindningstid kvar så beställningen blev inte godkänd. Noten kostade 2900 kr när jag förlängde.

 

Då jag inte har nå mycket pengar så undrar jag om det skulle bli skillnad och om det är värt det att tillexempel köpa en Xperia Sola eller Nokia Lumia 800 eller någon telefon runt 3000 kronors sträcket..

 

Då jag helst vill ha en Android men dom kostar ju mer om man vill ha en som inte laggar..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är ju smsa och ringa o allt man gör på en telefon jag vill ha. Inte någon spela apple mojäng!

 

Gör jag en bra affär om jag köper en Galaxy Nexus?

Men varför har du då inte kvar x8? Jovisst den kan vara laggig, Stänga av sig själv bara så, går inte att svara när någon ringer, jobbigt att lägga på och får fullt minne överdrivet snabbt. Men du är tydligen inte ute efter appar och spel så varför har du inte kvar x8?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför har du då inte kvar x8? Jovisst den kan vara laggig, Stänga av sig själv bara så, går inte att svara när någon ringer, jobbigt att lägga på och får fullt minne överdrivet snabbt. Men du är tydligen inte ute efter appar och spel så varför har du inte kvar x8?

Just därför jag inte har kvar x8?

Du verkar inte förstå vad jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just därför jag inte har kvar x8?

Du verkar inte förstå vad jag menar

Haha, köp en stenålders mobil (tegelsten) så kan jag slå vad om att den går att ringa och smsa med utan problem. men med x8 så är det ett problem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh. Senaste mobilen jag köpte var för 7 år sen. Däremellan har jag fått en begagnad. Kan folk inte vara nöjda med de de har? Kan inte mobilen du har nu spela musik eller varför vill du egentligen ha en ny? Behöver du det eller är det bara en "vill ha" som kommer upprepas nästa år igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh. Senaste mobilen jag köpte var för 7 år sen. Däremellan har jag fått en begagnad. Kan folk inte vara nöjda med de de har? Kan inte mobilen du har nu spela musik eller varför vill du egentligen ha en ny? Behöver du det eller är det bara en "vill ha" som kommer upprepas nästa år igen?

T.ex varför köper man ny dator för? Varför har inte alla datorer ifrån 80-talet?

 

Jag vet med att x8an är kass men rota lite i någon låda hemma kanske du hittar en Nokia.

Förmodligen är det ju de du vill ja. Du nämnde ovanför att du inte ville ha en spel mobil.

Ne min Nokia 1208 är trasig..

 

Ditt första inlägg i den här tråden nämnde du ipod? Och bara för man har en Android telefon behöver man väl inte spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...