5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Men du betedde dig som ett jävla mähä ju. "Oskrivna regler", bajs på dig alltså. :huh:Om jag skulle behövt skriva upp alla regler som finns, det skulle då bli en jävla lång tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Om jag skulle behövt skriva upp alla regler som finns, det skulle då bli en jävla lång tråd.Längre än alla otaliga sidor där ni tjafsar om någonting fullkomligt oviktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 (redigerat) Längre än alla otaliga sidor där ni tjafsar om någonting fullkomligt oviktigt?Ja. Eller? :cry: Redigerat 18 Juni 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Nej. Jag förstår inte din oflexibilitet och varför du hakade upp dig på någonting ovidkommande. Du påstod ju själv att det inte spelade någon roll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Nej. Jag förstår inte din oflexibilitet och varför du hakade upp dig på någonting ovidkommande.Du påstod ju själv att det inte spelade någon roll?Visserligen, men i mina ögon är det minst lika tramsigt, om inte mer att tjata om att man minsann vill ha plats tre på en helt ovidkommande lista. 3FFJSFIKJAGJASFOGJQ23R9 gör som han vill i sin tävling. Om man är så jävla upprörd över att inte få plats tre, så borde man nog inte vara med från början. Inte får att jag tror Dave med entourage var upprörda, utan mer ville jävlas >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Jag vet, kändes som han drog med sig halva fuska i sitt uppror. :D Vissa av svaren i tråden var rätt komiska, tänker främst på Nomatic.. skojig kille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Skojig är ju ett ord man kan använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Jag vill inte säga vad jag verkligen tycker om honom på ett ställe där han inte har chansen att försvara sig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 *snorar ner hela jävla tråden* Varför biter inte febernedsättande på miiiig... *snörvlar ännu mer* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 eeeeew :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 *hämtar en skurmopp* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Aw, tack älskling, det var inte meningen att snora ner så himla mycket alltså... Hoppas du inte plockar på dig en ny förkyldning nu när du städar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg