Hoppa till innehåll

Arma2: Dayz


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Nice, klarade mig ur Debug Plains, också blir deras main server DDoS:ad.... Vilket gör att någon resett får mig att stå ute i havet utanför kamarovo, blir en simtur i land, och vad händer? Jo all gear försvinenr när man simmar :).

 

 

Vilken server lirar ni som mest på?

Brukar bara ta den som har bäst ping, ingen favo än, du skulle dock kunna rekommendera så kan vi lira?

 

Edit: Hittade en DMR i en brandstation med 3 extra mag. DMR verkar OP.

Redigerat av Distinction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe sprang omkring lite på bergskullen öst om Elektro, och efter ett tag såg jag nån ligga och sikta mot staden med en M107. Stod nära och sköt han i huvudet med CZ 550 och bytte vapen. Sprang ca 20 m därifrån och låg och väntade på folk som hörde skottet och kom för att undersöka. Knäppte 2 till som kom, men de hade inget av värde så jag stack.

Om du orkar pallra dig till berget Altar med morfin så kanske jag börjar spela igen >:D.

 

http://dayzdb.com/map#4.080.063

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta hände för 5 minuter sen!!!Jag, Guggo37, Distinction och en IRL spelar på en server. Helt plötsligt skriker IRL: EN ATV!!!!!! 2 sekunder senare skriker Distinction EN BUSS. EPICCC :D

Och man får inte glömma allt hederligt gear som redan var i den!

 

Bl.a, 15 blood bags, Extremely rare FN FAL med 2 magasin :D, och M9SD

 

Best teamplay evur.

 

Öknamn adderat: Handy-Man, KartografeN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...