Landew Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Hejsan, jag har grafik kortet Intel GMA X4500, och det funkar sådär, okej jag ska berätta.. Jag kan spela cod mw3 och css mw2 wow LoL, de mest krävande spelen utan laggs, men när jag ska spela counter strike 1.6 har jag typ 10-30 fps ibland.. Kan någon hjälpa mig med detta så skulle jag bli mycket glad Mvh Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 (redigerat) Hejsan, jag har grafik kortet Intel GMA X4500... .... spela cod mw3 och css mw2 wow LoL, de mest krävande spelen utan laggs....Dagens.Du vill även påstå att du använder inställningar som "Kräver" ? LOL. (kräver för din dator kanske, but still) OnT: Har svårt att tro att CS: 1.6 skulle prestera dåligt med tanke på de "krävande" spelen som du kör "laggfritt". Testat olika inställningar? Off: Testa BF3, och kom tillbaka och redovisa vad ett "krävande" spel är. Sedan varför du väljer att köra på en integrerad-grafikdel har jag ingen aning om. Redigerat 23 Juni 2012 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Han menar de mesta krävande spelen som han klarar av att spela utan lag. Hur hög är din cpu-användning? Jag misstänker att hårdvarurenderingen inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Han menar de mesta krävande spelen som han klarar av att spela utan lag. Hur hög är din cpu-användning? Jag misstänker att hårdvarurenderingen inte fungerar.Den ligger på olika faktiskt, mellan 20-50 det är så olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Den ligger på olika faktiskt, mellan 20-50 det är så olikaÄr det en kärna som jobbar nära max eller är alla runt det värdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Är det en kärna som jobbar nära max eller är alla runt det värdet?Det är ungefär lika på alla, men jag förstår inte varför alla dom andra spele funkar utan laggs och med bra fps, men 1.6 har jag skit dålig fps på :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Uppdatera drivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Uppdatera drivers.Förlåt men e noob, hur gör man de^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Vad har du för OS? http://downloadcenter.intel.com/SearchResu...ord=%22x4500%22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Vad har du för OS? http://downloadcenter.intel.com/SearchResu...ord=%22x4500%22Skriver hela min dator bara ^^Å Intel pentium processor E5800, sen grafikort e intel GMA X4500, jag kolalde sidan, men vad ska jag ladda ner exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Ditt operativsystem frågade jag efter. Arkitektur behövs också (32 eller 64bit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Ditt operativsystem frågade jag efter. Arkitektur behövs också (32 eller 64bit).Jag har 64x bit Windows 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.