WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Prova denna men jag vet inte om den är rätt http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...01&lang=eng Vad har din dator för tillverkare? Ta och se i windows uppdate eller något om den vill saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Prova denna men jag vet inte om den är rätt http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...01&lang=eng Vad har din dator för tillverkare? Ta och se i windows uppdate eller något om den vill saker.Fanns inge i updaten, men är windows update samma sak som att installera drivrutiner?, jag har ACER Prova denna men jag vet inte om den är rätt http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...01&lang=eng Vad har din dator för tillverkare? Ta och se i windows uppdate eller något om den vill saker.Nu har jag installerat det där, ska det hända nått speciellt elr hur ska jag veta om de blev bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Starta om datorn och se om cs funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Starta om datorn och se om cs funkar bättre.Det funkade lika dåligt som förut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Isf är det bäst att du nu av-installerar den drivrutinen du just installerade. Och sedan testar en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Isf är det bäst att du nu av-installerar den drivrutinen du just installerade. Och sedan testar en annanFinns inte många andra och det verkar inte vara det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Finns inte många andra och det verkar inte vara det som är problemet.Mhm, kollade precis själv, men antar att det är bättre att gå utan än fel. (Nu måste ju inte drivrutinerna vara fel, men vad som är felet har jag ingen aning om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Testa byt renderingsmotor i spelet mellan DirectX och OpenGL, och välj absolut inte Software. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Landew Skrivet 25 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Testa byt renderingsmotor i spelet mellan DirectX och OpenGL, och välj absolut inte Software.Har bestämmt mig för att köpa nytt grafik kort och nytt moderkort, undrar bara om det passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.