Proccito Skrivet 1 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2012 Att jag rensade historiken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Mitt ex lägger upp en bild på en kille som ligger i en säng och sover på facebook, och kommenterar bilden "Finns det något sötare? ;)". Han är btw inte helt olik mig till utseendet och är snygg. Jag orkar inte. :( Jag orkar inte att jag kollar hennes facebook, jag orkar inte att hon är med en annan kille och jag orkar inte att jag bryr mig om hon är med honom. Har fan inte ens sett henne på över fyra månader. Det hjälper ju inte att två av mina bästa kompisar, de enda jag kan prata om sånt här med, är och pluggar i Skottland och ska göra det de närmaste fyra åren... Jävligt irriterande, jag mår egentligen bättre nu än jag gjort på länge, men ändå, kan man aldrig få vara NÖJD? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Mitt ex lägger upp en bild på en kille som ligger i en säng och sover på facebook, och kommenterar bilden "Finns det något sötare? ;)". Han är btw inte helt olik mig till utseendet och är snygg. Jag orkar inte. :( Jag orkar inte att jag kollar hennes facebook, jag orkar inte att hon är med en annan kille och jag orkar inte att jag bryr mig om hon är med honom. Har fan inte ens sett henne på över fyra månader. Det hjälper ju inte att två av mina bästa kompisar, de enda jag kan prata om sånt här med, är och pluggar i Skottland och ska göra det de närmaste fyra åren... Jävligt irriterande, jag mår egentligen bättre nu än jag gjort på länge, men ändå, kan man aldrig få vara NÖJD? :(Önskar jag kunde hjälpa dig där... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Att min ost har blivit möglig, så jag får äta mina skorpor utan ost... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2012 Kul att jag inte visste att det var vintertid och gick upp en timme för tidigt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 November 2012 Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 Taggad för fest, men det verkar inte bli nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 November 2012 Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 Hade typ bestämt träff med en tjejjävel som jag träffade förra helgen och sov hos. Men nu verkar det har hänt något som gör att hon inte kan prata med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 November 2012 Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 Hade typ bestämt träff med en tjejjävel som jag träffade förra helgen och sov hos. Men nu verkar det har hänt något som gör att hon inte kan prata med mig.Drama queen. Ge henne en chans till sen skit i henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 November 2012 Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 (redigerat) Drama queen. Ge henne en chans till sen skit i henne.Igår sa hon att hon skulle kolla om jag kunde komma till henne. Jag skulle ta med en film osv. Hon skulle iaf besöka sin mor eller något innan hon åkte hem. Men jag känner liksom inte för att langa iväg ett sms ikväll och fråga om hon har glömt av att svara. För glömma av att svara tror jag inte att man bara gör sådär. Tror inte jag ska lägga nån energi på att försöka ta kontakt med henne iaf. Hon får göra det isåfall. Redigerat 16 November 2012 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 November 2012 Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 (redigerat) Igår sa hon att hon skulle kolla om jag kunde komma till henne. Jag skulle ta med en film osv. Hon skulle iaf besöka sin mor eller något innan hon åkte hem. Men jag känner liksom inte för att langa iväg ett sms ikväll och fråga om hon har glömt av att svara. För glömma av att svara tror jag inte att man bara gör sådär. Tror inte jag ska lägga nån energi på att försöka ta kontakt med henne iaf. Hon får göra det isåfall.Jag har alltid undrat hur man lägger fram såna förslag i vår ålder. Båda tänker ju direkt på att knulla om man säger "se på film", så blir inte stämningen jättekonstig? :P Såvida man inte knullar förstås, vilket jag antar att jag velat göra ganska omgående. Och det känns ju lika konstigt att bjuda hem någon bara för att knulla... Ja du fattar. Jag hade nog tyckt det känts mer naturligt att ta en fika eller drink och sedan dra hem och sexa om man känner för det. :o Redigerat 16 November 2012 av Mumutio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2012 Jag har alltid undrat hur man lägger fram såna förslag i vår ålder. Båda tänker ju direkt på att knulla om man säger "se på film", så blir inte stämningen jättekonstig? :P Såvida man inte knullar förstås, vilket jag antar att jag velat göra ganska omgående. Och det känns ju lika konstigt att bjuda hem någon bara för att knulla... Ja du fattar. Jag hade nog tyckt det känts mer naturligt att ta en fika eller drink och sedan dra hem och sexa om man känner för det. :oMin kille undrar hur du tänker egentligen och skrattar åt hela inlägget. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 (redigerat) Jag har alltid undrat hur man lägger fram såna förslag i vår ålder. Båda tänker ju direkt på att knulla om man säger "se på film", så blir inte stämningen jättekonstig? :P Såvida man inte knullar förstås, vilket jag antar att jag velat göra ganska omgående. Och det känns ju lika konstigt att bjuda hem någon bara för att knulla... Ja du fattar. Jag hade nog tyckt det känts mer naturligt att ta en fika eller drink och sedan dra hem och sexa om man känner för det. :oÄsch.. Man kan ju säga att man ska ut och fika tillsammans, men det lär ju inte bli något knullande så länge man inte tar något intiativ till det. Och man märker ju ganska snabbt om personen man är med är lite intresserad av det. Och den där tanken finns väl oftast i baktanke hos båda när man är med varandra ändå. Jag bjöd ut henne på bio förra helgen och efter det åkte vi hem till henne. Men på något sätt så lyckades hennes vännina tjata sig efteråt när vi skulle hem till henne för att se på film. Sedan blev klockan alldels för sent och jag somnade brevid henne. Grejen är bara att hon verkade inponerad och intresserad av mig när vi sist sågs. Så varför hon gör så här vet jag inte. Men hon verkar ha stort ego. Det märkte jag senast jag var med henne. Redigerat 17 November 2012 av D48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg