Proccito Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Jag håller delvis med. Jag irriterar mig inte på folk som dricker varje helg, utan mer på dom som inte går på fester för att dom inte har något att dricka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 "Idag ska jag plugga hemma, skönt då sparar jag tid" "Ska bara sova en timme till, eller två..." "Ska bara diska..." "Ska bara ut och känna på snön..." "Ska bara skriva ett norskt CV..." "Ska bara ringa och fråga en kompis lite grejer..." 7 timmar tar det innan jag öppnar boken. ½ timme efter det har jag somnat med pannan i den. Fan lyckat, att jag aldrig lär mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 5 December 2012 Rapport Dela Skrivet 5 December 2012 Fittdörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 När datorn bara startar om när man inte vill det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Varför heter det "broccolimix" när det är 60% morötter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 (redigerat) Fyfan vad jag hatar alkolister och junkies, jordens avskum. Lås in dom eller ge dom vård! :angry: Redigerat 8 December 2012 av Lynott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 JÄDRA SPAMMARE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Magsjuk idag, och nationella prov i matte imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 December 2012 Rapport Dela Skrivet 11 December 2012 Försöker lära mig något som jag förstår mindre och mindre av ju mer jag läser på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2012 Trött, trött, trött. Har huvudvärk. Inte sovit alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Jävla kukfarsa man har, allt han gör är klaga, kan fan inte få en sekunds lugn. Igår kom han hem från stockholm efter att varit där i 3 dagar, jag var orolig när han flög för jag visste att det kunde bli skitväder men när han väl kom hem mötte jag han i dörren och det utspelade sig såhär: Jag: Hej, välkommen hem Han: Hej Han: Varför är det inte skottat för? Jag: Jag visste att du inte skulle komma hem med bil så jag tänkte att det är lika bra att göra det imorn? Han: *mummel* Sen nu imorse. Jag: Godmorgon Han: Blev väldigt besviken på dig igår Då brister det fan för mig, jag som bara försöker vara trevlig så ska gubbfan alltid ha nån jävla kommentar, kan fan inte säga ett skit till honom heller för han har bara samma kuk svar "du bor hemma, du måste börja hugga in" och jag svarar på det "jag GÖR saker, du verkar inte INSE det" och han svarar "GÖR MER", jag säger något som "förlåt att jag finns" och låser in mig på rummet. Fel tillfälle i mitt liv att flytta ut men jag börjar fan fundera... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 (redigerat) Jävla kukfarsa man har...Hade han bett dig att skotta? Ontopic: Köpte veteskorpor, samt att bebisar ska alltid vara så jävla gulliga och söta vad dom än gör... Redigerat 13 December 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg