Suicidans Skrivet 25 September 2012 Rapport Dela Skrivet 25 September 2012 Kent - Romeo Återvänder Ensam Jag vill ha dig, du är min du är bara min Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 September 2012 Rapport Dela Skrivet 26 September 2012 Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 (redigerat) Kent - Dom som försvann Du ger oss kalla kårar Med dina svarta tysta tårar Och vi vet alla vet allt tar slut Långsamt genom rummen går hon ut Redigerat 4 Oktober 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Bob Marley-No Woman No Cry. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Kent - LSD, någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2012 Thin Lizzy - Black Boys at the corner I'm a little black boy :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 Kent - Romeo återvänder ensam Som en Romeo i jeans på din balkong (Jag vill ha dig, du är min du är bara min) Jag är skuggan vid din skärmdörr än en gång (Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din) Och din klänning är som trasor i min hand (Jag vill ha dig, du är min du är bara min) Och jag lämnar inga fotspår ens i sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 16 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2012 sitter och lyssnar igenom led zeppelin's diskografi! efter dom så blir det metallica. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 16 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2012 The Scientist - Coldplay som också råkar vara nya favoritlåten. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 17 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2012 Led Zeppelin - down by the seaside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2012 Eldstad - Du lovade mig paradiset Lifelover, vart är du, detta kanske är något för dig? http://open.spotify.com/track/233PfB7jjKV80ieLOnmyui Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg